Společnost


R+R Planeo, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:34
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#15305Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 2 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.03.2017, před 8 lety

Jakub Rýdl

Znění stížnosti

Reklamace výrobku SONY TV KDL55W755C
Závada uvedená při příjmu:
Zasekava se system,nenacita hudbu ani filmy, projevuje se obcas. Stav pouzivany, displey OK-odzkoseno, mirne oderky.

Vyjadreni servisu TVS Nábřežì SPB 454 Ostrava, kontakt:596 912 602
Dlouhodobe zkouseno, pristroj nevykazuje zadnou z vad.

Dale se televizor vratil s poměrně hlubsi ryhou v obrazovce a znacne "opatlaný"


Produkt

SonyTV KDL 55W755C


Požadované řešení

Prosim o pomoc, televize za 26.202,-Kč by mela dle mne fungovat bez problemu. Bohuzel nekdy travim nekolik minut abych spustil jeji funkce. Dost mne mrzi ryha v obrazovce ktera mnou zpusobena nebyla(pri prejimce byla obrazovka kontrolovana)
Pozaduji vraceni penez za tento produkt.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.3.2017 09:08, před 8 lety

Rozhodl-li prodávající o reklamaci jako o neoprávněné (vytknuté závady se neprojevily), ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Co se týče spotřebitelem zjištěné škody na obrazovce, jedná se již o nárok z deliktního jednání. Dle § 2944 občanského zákoníku, že každý odpovídá za škodu způsobenou na převzaté věci, která má být předmětem jeho závazku, neprokáže-li, že by ke škodě došlo i jinak. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při přepravě či skladování věci. Za škodu způsobenou zaměstnanci odpovídá vždy podnikatel, se kterým spotřebitel smlouvu, jejímž předmětem je poškozená věc, uzavíral.

Pro účely potvrzení stavu věci v okamžiku předání do reklamace je možné vycházet z předávacího protokolu od prodejce, kde by měl být právě stav věci popsán a jeho případné poškození uvedeno. Případně je možné použít i svědeckou výpověď či jakýkoli jiný způsob doložení stavu telefonu při předání. Spotřebitel by si měl věc při přebírání z reklamace na místě zkontrolovat, neboť prodávající odpovídá za škodu, která byla způsobena během reklamace.

V § 2951 je potom stanoveno, že škoda se primárně nahrazuje uvedením v předešlý stav. Pokud by to spotřebitel požadoval, musí být škoda uhrazena v penězích. Hradí se vždy skutečná škoda. Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit.

Žádost o náhradu škody doporučujeme zaslat společnosti písemně z důvodu průkaznosti v případě soudního sporu

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2017 13:16, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.