Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, objednal jsem jsi vystavený kus telefonu ASUS ZENFONE MAX v prodejně v Čestlicích a po příjezdu na místo, prodavačky dlouho nemohli telefon najít, přičemž třískali s ostatními telefony a po dlouhé dobé hledání a volání ostatních kolegů, mi nakonec jeden kolega donesl telefon, který měl vpravo dolu vypuklé sklíčko a na hranách měl zářezy jako kdyby s ním bylo házeno o kamennou dlažbu, protože kdyby to bylo jenom zkoušením na prodejně, tak o koberec, který je na prodejní ploše, by telefon tak zničený být nemohl. Vedoucí se mi jenom střídmě omluvil, navrhlo se mi 5% sleva a přitom byl telefon v horším stavu než bazar. Nikdo se mi ale nijako neomluvil, nezaplatil cestu do Čestlic, co mi zabralo celé odpoledne z Ruzyně a navíc investovaný čas mi nikdo nevrátí, je to hrozný postup a to neříkám o postupu, kdy na prodejné tlustý nepříjemný pán mě drsné oslovil a neměl ani chuť se se mnou bavit, tak mě poslal za kolegyněmi, celé osazenstvo obchodu je jako odstrašující příklad toho jak se prodejci nemají chovat a poslední zmínka, prodavačka, co mě obsluhovala, když zjistila, jaký je problém s telefonem, tak se odebrala kouřit ven k autu a vůbec se nesnažila o nápravu. Celá záležitost mě moc mrzí. Prodavač před příchodem vedoucího sám přiznal, že politika firmy je zle nastavená a že je hrozné, že mi je nabídnuto rozbitý telefon jako nový a přitom zboží z E-shopu se platí u pokladny a následně se vydává u výdeje a kdyby jsem neřekl, že zboží chci vidět, tak zaplatím za telefon nový a dostanu rozbití. Když je možnost prosím o řešení situace a rozbití skupiny zločinců v Elektro Word Čestlice! Děkuji. Daniel Grančič
ASUS ZENFONE MAX ČERNÝ
Nevím, jaké máte možnosti, ale jak je to jenom možné, aby zaměstnanci nekonalo protizákonně.
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku.
Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Pokud se spotřebitel setká s neprofesionálním chováním zaměstnanců společnosti, doporučujeme to řešit rovnou na místě, nejlépe s vedoucím dané prodejny. Zpětně často bývá obtížné zjistit a prokázat, jak se celá situace udála.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.