Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#15308Objednávka přes e-shop

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 2 dny 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.03.2017, před 8 lety

Daniel Grančič

Znění stížnosti

Dobrý den, objednal jsem jsi vystavený kus telefonu ASUS ZENFONE MAX v prodejně v Čestlicích a po příjezdu na místo, prodavačky dlouho nemohli telefon najít, přičemž třískali s ostatními telefony a po dlouhé dobé hledání a volání ostatních kolegů, mi nakonec jeden kolega donesl telefon, který měl vpravo dolu vypuklé sklíčko a na hranách měl zářezy jako kdyby s ním bylo házeno o kamennou dlažbu, protože kdyby to bylo jenom zkoušením na prodejně, tak o koberec, který je na prodejní ploše, by telefon tak zničený být nemohl. Vedoucí se mi jenom střídmě omluvil, navrhlo se mi 5% sleva a přitom byl telefon v horším stavu než bazar. Nikdo se mi ale nijako neomluvil, nezaplatil cestu do Čestlic, co mi zabralo celé odpoledne z Ruzyně a navíc investovaný čas mi nikdo nevrátí, je to hrozný postup a to neříkám o postupu, kdy na prodejné tlustý nepříjemný pán mě drsné oslovil a neměl ani chuť se se mnou bavit, tak mě poslal za kolegyněmi, celé osazenstvo obchodu je jako odstrašující příklad toho jak se prodejci nemají chovat a poslední zmínka, prodavačka, co mě obsluhovala, když zjistila, jaký je problém s telefonem, tak se odebrala kouřit ven k autu a vůbec se nesnažila o nápravu. Celá záležitost mě moc mrzí. Prodavač před příchodem vedoucího sám přiznal, že politika firmy je zle nastavená a že je hrozné, že mi je nabídnuto rozbitý telefon jako nový a přitom zboží z E-shopu se platí u pokladny a následně se vydává u výdeje a kdyby jsem neřekl, že zboží chci vidět, tak zaplatím za telefon nový a dostanu rozbití. Když je možnost prosím o řešení situace a rozbití skupiny zločinců v Elektro Word Čestlice! Děkuji. Daniel Grančič


Produkt

ASUS ZENFONE MAX ČERNÝ


Požadované řešení

Nevím, jaké máte možnosti, ale jak je to jenom možné, aby zaměstnanci nekonalo protizákonně.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.3.2017 08:23, před 8 lety

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku.

Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Pokud se spotřebitel setká s neprofesionálním chováním zaměstnanců společnosti, doporučujeme to řešit rovnou na místě, nejlépe s vedoucím dané prodejny. Zpětně často bývá obtížné zjistit a prokázat, jak se celá situace udála.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2017 13:11, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.