Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupili jsem varnou plynovou desku AEG, s ujištěním, že je z nerezu. Ovládací knoflíky jsou z plastu, aniž by to firma uvedla aspoň do katalogu. Bohužel, plast je nekvalitní a patrně teplem od nádobí se velmi lehce poškodí - na ovladači se tvoří puchýřky. Zjistila jsem si i cenu nových, ale ta je neúměrná kvalitě ovladače, 250 Kč za 1 plastový výlisek, takže řešení dokupovat pořád nové ovladače jsme zavrhli. Prodejce odmítá věc řešit a druhý reklamovaný vodič ani nevrátil, ačkoliv tvrdí že ano. Zvažovala jsem řešení přes ČOI a případně žalobu, Vámi nabízené možnost smírného řešení mě zaujala, proto se obracím na Vás. Děkuji.
dokumentaci mohu odeslat v PDF
Dodání odolných ovladačů, naší prioritou není sleva ani výměna zboží, takové můžeme přijmout také, ale považujeme je za krajní.
|
Tweet |
Záruční doba na zboží zakoupené spotřebitelem je 24 měsíců podle § 620 občanského zákoníku.
Jestliže se na zboží objeví v záruční době vada, tak má kupující právo na to, aby byla bezplatně, řádně a včas odstraněna a prodejce je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit dle § 622 občanského zákoníku.
Pokud vadu nelze řešit opravou a je tedy neodstranitelnou, má spotřebitel právo na výměnu věci za novou nebo právo od smlouvy odstoupit podle § 622 odst.2 občanského zákoníku.
Z těchto variant si vybírá spotřebitel.
Společnost ELECTROLUX, s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.