Počet nahlášených stížností: | 121 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednané zboží - žehlička - zaplacena 22.1. 2017, doposud nedodána, při urgování zboží je stále dodání slibováno.
>>>> DATUM OBJEDNÁVKY: 22/01/2017 00:11:48
ČÍSLO OBJEDNÁVKY / VARIAB.SYM.: 24955
Celkem vč. DPH 898 Kč
Požaduji dodat zaplacené zboží, případně vrátit peníze.
Děkuji Klabanová
Geniální bezdrátovo - napařovací žehlička! >> 1 >> 10204 >> 660 Kč >> 660 Kč >> >> Zboží - základ daně >> 660 Kč >> >> Poštovné a balné (hodnota 0,- Kč pouze u produktů, kde je >> uvedeno v popisu Poštovné ZDARMA!!!, pokud je v objednávce >> přidán na víc produkt kde není tato akční nabídka, je >> účtováno Poštovné a balné na celou objednávku) - Poštovné a >> balné vč. DPH >> 82 Kč >> >> DPH CZ (21%) >> 156 Kč >> >> Celkem vč. DPH >> 898 Kč
Požaduji zboží dodat nebo vrátit peníze
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, upozorní jej spotřebitel, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.