Společnost


DATAFIN LTD - odštěpný závod zahraniční právnické osoby

Počet nahlášených stížností:121
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#15318Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 1 den 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.03.2017, před 8 lety

Alena Klabanová

Znění stížnosti

Objednané zboží - žehlička - zaplacena 22.1. 2017, doposud nedodána, při urgování zboží je stále dodání slibováno.
>>>> DATUM OBJEDNÁVKY: 22/01/2017 00:11:48
ČÍSLO OBJEDNÁVKY / VARIAB.SYM.: 24955
Celkem vč. DPH 898 Kč

Požaduji dodat zaplacené zboží, případně vrátit peníze.

Děkuji Klabanová


Produkt

Geniální bezdrátovo - napařovací žehlička! >> 1 >> 10204 >> 660 Kč >> 660 Kč >> >> Zboží - základ daně >> 660 Kč >> >> Poštovné a balné (hodnota 0,- Kč pouze u produktů, kde je >> uvedeno v popisu Poštovné ZDARMA!!!, pokud je v objednávce >> přidán na víc produkt kde není tato akční nabídka, je >> účtováno Poštovné a balné na celou objednávku) - Poštovné a >> balné vč. DPH >> 82 Kč >> >> DPH CZ (21%) >> 156 Kč >> >> Celkem vč. DPH >> 898 Kč


Požadované řešení

Požaduji zboží dodat nebo vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.3.2017 19:28, před 8 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, upozorní jej spotřebitel, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2017 13:01, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.