Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Synovi při prohlížení internetových stránek přišla několikrát sms zpráva, která byla následně zpoplatněna 99 CZK.
Nyní je to celkem 396 CZK za únor a 297 CZK za březen.
SMS je z 90309099 a naúčtována je každou neděli po 12 hodině. Níže posílám vzorek:
5.2. ;12:02:40 ;90019099
12.2. ;12:04:21 ;90019099
19.2. ;12:03:39 ;90019099
26.2. ;12:03:41, ;90019099
Nic si neobjednával, žádný produkt nezískal.
Neobjednaná služba zpoplatněna 99 Kč.
Vrácení peněz za neoprávněně naúčtovaný poplatek.
|
Tweet |
Pokud prodávající uvedl spotřebitele v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitel rozhodl sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohl by spotřebitel také namítat neplatnost této smlouvy. Musel by prokázat, že byl prodávajícím uveden v omyl.
Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Užitečné informace nalezne spotřebitel na této adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Dobrý den pane Oláhu,
společnost ComGate Payments je pouze technický agregátor, který zprostředkovává platební řešení pro provozovatele služby.
Bylo by možné nám zaslat tel. číslo, které sms přijalo, abychom mohli prověřit o jakou sms se jedná? Po dohledání lze konkrétní sms řešit. Prosíme zaslat tyto informace na e-mail infolinka@comgate.cz
S pozdravem a přáním pěkného dne.
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.