Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
chtěl bych upozornit na neprofesionální jednání vašeho zaměstnance. Nedávno jsem si objednal produkt (zásilka 40060746749), který jste mi měli doručit službou PPL a to dne 23.3.2017. Tato zásilka dorazila v pořádku ve správný čas, avšak přidělený řidič na čísle 731537395 (pravděpodobně nějaký pán Karhan), číslo jsem dostal SMSkou, nebyl na telefonu. Po snaze několikrát se dovolat se po nějaké době ozval sám s tím, že mi objednávku doručuje na vyplněnou adresu, kterou jsem chtěl, avšak i přes to mi sdělil, že balík nechá v nedalekém železářství u prodavačky - následně hovor ukončil. Jde o to, že jsem nepodepsal nic o převzetí a doručený produkt, který vážil 24kg, nechal někde, někomu napospas, nemluvě o tom, že může být poškozený (ještě jsem neměl možnost produkt zkontrolovat).
zásilka - 40060746749, kancelářské křeslo MORTELO DIBERTI černo-červené
Prosil bych o nějakou odezvu a vysvětlení tohoto chování. Děkuji.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.