Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#1533Neopávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

26 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
02.12.2013, před 11 lety

Taťána Molendová

Znění stížnosti

15.10.2012 jsem ke svému tarifu dostala jako dárek internet na cesty Standart-dot 1ks za 0Kč.Záloha na min. měsíční plnění 1Kč.
Vše bez problémů fungovalo až do doby 19.8.2013, kdy jsem měnila svůj dosavadní paušal. Jaké bylo ale mé rozčarování, když mi přišla první faktura, za zmíněný internet jsem od změny tarifu začala platit měsíční částku 250Kč+paušál tarifu. Navštívila jsem proto prodejnu, kde jsem dárek zdarma dostala, ale bylo mi řečeno, že platit za tento dárek musím, neboť jsem si změnila tarif. Na tuto důležitou informaci mně nikdo neupozornil, neboť bych zvažovala jeho změnu.Tento dárek zdarma jsem chtěla tedy zrušit,prý to nejde musím až do 15.10.2014 platit(snížili mi pouze obsah USB Modemu na 1MG z 250Kč na 199Kč), nebo ho mám vyplatit spočítanou částkou 1.666Kč. Při opětovném dotazu proč mně nikdo na tuto změnu neupozornil, mi bylo řečeno, že při změně tarifu nejsou povinni rozklikovat stránky a pátrat po tom co kdo má,a že jsem se stejně na tento USBModem neptala.


Produkt

USB Modem Internet na cesty Standart-dot


Požadované řešení

Ráda bych tento údajný dárek zdarma vrátila bez jakéhokoliv poplatku a platila si jen svůj nový tarif.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.12.2013 12:28, před 11 lety

Dle nám dostupných informací se problém týká především kvality péče o zákazníky, což není právně postižitelné. Tarif a výhody s ním spojené určuje smlouva, případně obchodní podmínky. Vzhledem k tomu, že 8.8.2013 nabyla účinnosti novela zákona o elektronických komunikacích, která stanovuje, že operátor může chtít maximálně 20% z doposud neuhrazených tarifů. Operátoři jsou povinní takové ustanovení zavést do svých obchodních podmínek do 8.8.2014.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2013 23:09, před 11 lety

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
28.12.2013 09:47, před 11 lety


Taťána Molendová

Hodnocení:

Komentář: Velmi děkuji za pomoc dTestu, když už nepomohla Vaše pomoc, tak v této zemi jsme na takovéto kličky a háčky těchto rádoby podnikatelů coby obyčejní lidé krátcí.
Peníze na soudní spor nemám a studovat právní školu také nehodlám, abych při dalším nákupu prodávajícímu nenaletěla. Náš stát je celkově nějak divně nastaven, jeho heslo zřejmě zní: Neznalost neomlouvá!