Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#15331Uz si neziadam viac zasielat ziadne listy ani spodne pradlo!!!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.03.2017, před 8 lety

Katarina Bercikova

Znění stížnosti

Dobry den,

po telefonickom kontaktovanie od spolocnosti Westerfield INTL alias spodne pradlo Diamond som suhlasila s jednorazovym zaslanim spodneho pradla na adresu do prace, kde uz za prve neposobim a za druhe neziadala som zasielat dalsie kusy pradla spolu s listami ci akoukolvek korespondenciou.
Dalsie informacie a suhlas mal prist mailom, co sa nestalo.
Balik mi bol doruceny avsak bez seku. Nie je mozne sa s nimi akymkolvek sposobom spojit. Ci telefonicky alebo emailom. Ziaden email som neobdrzala.
Prisla mi uz len upomienka na pokutu a opatovne dalsi balik bez toho,aby som o nieco poziadala.
Spatna adresa POSTservis mail, P.O. Boc Č.37, 83000 Bratislava 3.

Firma Westerfield INTL, opat ide o P.O.Box 18,12000 Praha 2.

Ziadam jasne nezasielat uz ziadne pofiderne nohavicky, ktore boli popisane ako luxusne a nakoniec vysledok - zapachaju za cinskym obchodom.

Obe zasielky zasielam spat do Bratislavy:
POSTservis MAil
P.O. Box č.37, 83000 Bratislava 3,
- uvedena adresa na obalke ako spatna!!!
Asi ide o podvod.
Prosim o akukolvek info na email katarina.bercikvoa@gmail.com


Produkt

Nohavicky - diamond


Požadované řešení

Nezasielat dalsi tovar, vraciam spat na svoje naklady na adresu uvedenu na obalke. Nekontaktovat!!! Dakujem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2017 14:38, před 8 lety

Z obchodních podmínek společnosti Westerfield vyplývá, že smlouvu může spotřebitel vypovědět kdykoliv. Vzhledem k tomu, že společnost Westerfield nestanoví žádnou výpovědní dobu, použije se § 1998 odst. 2 občanského zákoníku, který říká, že závazek zaniká dnem účinnosti výpovědi (to znamená jejím doručením společnosti). V tomto případě se jedná o zrušení smlouvy s platností do budoucna tzn. veškeré již obdržené zboží by spotřebitel uhradit musel.

Výpověď smlouvy doporučujeme zaslat písemně (doporučeně a s dodejkou) na adresu Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2, a to bez zbytečného odkladu. Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy bez udání důvodu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu.

Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitelka nemohla být v budoucnu kontaktována ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2017 12:34, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.