Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednal jsem použitý monitor s roční zárukou ( LG 34UC88 ), za 13 576Kč včetně přepravy ( cca 85Kč ). Peníze jsem ihned převedl skrze platební bránu. Tři dny jsem čekal a nic nedorazilo. Poté jsem si všiml že v mém účtu na czc.cz mám vystavený dobropis na celou částku. Leč nikdo mi nevolal ani nenapsal email s vysvětlením a informací. Tak jsem zavolal na infolinku. Dva dny zjišťovali co se děje, že je to divné a že nemají o tom žádné informace. A pak mi řekli že při balení zjistili že nefunguje a tak objednávku stornovali a vystavili dobropis. ( Jsme přesvědčen že si monitor vzal někdo ze zaměstnanců a nebo měli blbě uvedenou cenu ). Dal jsem jim číslo účtu kam mají peníze navrátit a operátorka skrze email slíbila že do dvou pracovních dnů mi peníze odešlou. Dnes je to 8 dní a peníze jsem stále neobdržel. ( Včera tedy sedmý den mi na infolince potvrdili že peníze stále neodeslali ). Mám za sebou dobrých deset hovorů na infolinku kde mi jen neustále lžou, omlouvají se a vymlouvají na vše možné. Je zřejmé že peníze zdržují záměřně a zneužívají postavení na trhu. Něco jako férové jednání atd. u nich neexistuje a dávejte si na ně VELKÝ pozor! Dále porušili tímto jednáním několik zákonů ale to si případně nechám pro Českou obchodní inspekci kde brzy podám stížnost jestli nebudou peníze urychleně navráceny.
Toto byl poslední nákup u nich a jako soukromá osoba, tak i jako podnikatel jsem u nich přestal nakupovat!
Produkt: LG 34UC88 kod: 192921b1
Okamžité navrácení peněz ( proplacení dobropisu ) a telefonická omluva od manažera.
|
Tweet |
Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den,
za nedodání zboží se velice omlouváme, bohužel při vydávání bylo zjištěno, že na skladě toto zboží chybí. Tuto skutečnost jste se měl dozvědět ihned, ne až po několika dnech na základě Vašeho telefonátu. Mrzí nás to a omlouváme se.
Peníze prozatím nebyli odeslány kvůli komplikacím při zpracování, určitě to však není o zadržování částky. Během dnešního dne byl zadán příkaz do banky, proto věříme, že již zítra nebo pozítří budete mít své peníze na účtě.
Ještě jednou se omlouváme a věříme, že nám i přes tento nepovedený nákup zachováte přízeň a důvěru.
Dagmar Kučerová, CZC.cz
Peníze navráceny, omluva přijata. Jenom je mrzuté, zmatků jaké máte ve společnosti. Kdyby lidé na daných postech dělali to co mají nemuselo by docházet k takovým to situacím. Styl fungování infolinky je vážně špatný a potřeboval by udělat drobné změny...Škoda...Jinak děkuji dTestu za pomoc a asistenci.
Dobrý den pane Petráši,
děkujeme Vám za potvrzení přijetí platby.
Můžete mi Vaše podněty k fungování zákaznického centra zaslat na e-mail kucerova@czc.cz. Budeme rádi za konkrétní zpětnou vazbu.
Dagmar Kučerová, CZC.cz
Hodnocení: