Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zadání kompletní zakázky na instalaci otopného systému.Opakované a trvalé problémy a závady.Neférové jednání majitele v mnoha bodech.Vlastní chyby převádí na investora-v mnoha bodech.V současné době vše řeší právníci.Medializace pro nezájem majitele vše napravit a dořešit smírnou cestou.Po vytopení pouze omluva,ztráty finanční a časové-nezájem.Nezájem majitele k problému přistoupit jako seriozní firma a přiznat odpovědnost - jako chlap.Náprava škod bude problematická a výrazně nás zatíží,proto chci vrátit uhrazenou zálohu.Majitel by vše ukončil a vzájemně bychom na sebe zapomněli.Případně musíme postupovat společně s dalšími zákazníky všemi možnými prostředky k dosažení spravedlivého vyrovnání.
Vadná kamna Kalor,vady celého systému-2 posudky soudních znalců
Přistoupení na požadavek zákazníka a ukončit vše smírnou cestou.On sám by topný sytém v tomto stavu sám doma nechtěl.Měl by si to uvědomit a konečně se k tomu postavit jako majitel solidní firmy,za kterou se považuje.
|
Tweet |
Není-li možné věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad, má spotřebitelka dle § 2169 odst. 2 občanského zákoníku právo od smlouvy odstoupit. Dle ustálené judikatury se za opakovaný výskyt vady považuje výskyt téže vady po jejích alespoň dvou předchozích opravách (dvě předchozí uznané reklamace). Za větší počet vad se považuje výskyt alespoň tří vad na věci, přičemž každá z nich brání řádnému užívání věci (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3388/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-z-duvodu-opakovani-vady-ci-pro-vetsi-pocet-vad).
Byla-li vadným výrobkem spotřebitelce způsobena škoda, může se spotřebitelka domáhat náhrady této škody (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3297/zadost-o-nahradu-skody-zpusobene-vadou-vyrobku-prodavajici).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.