Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dne 5.11.2013 jsem prostřednictvím e-shopu www.prodejdilu.cz uzavřela kupní smlouvu, jejímž předmětem byly náhradní díly pro opravu osobního automobilu - (618212609) LUK spojková sada a (3182998603) SACHS centrální vysouvač. Zaslané náhradní díly jsem převzala dne 7.11.2013.
SACHS centrální vysouvač nenaplnil má očekávání, rozhodla jsem se využít svého práva a od výše uvedené kupní smlouvy dne 11.11.2013 odstoupila a SACHS centrální vysouvač jsem firmě zaslala zpět v samostatné zásilce.
Do této chvíle mi nebyla firmou navrácena částka ve výši 998,22 Kč a 64 Kč za poštovné. Na e-maily nereaguje. Firmu jsem telefonicky kontaktovala. Bylo mi sděleno, že jsme díl používali, když jsem toto vyvrátilo, tak mi bylo sděleno, že jsme ho namontovali, to jsem také vyvrátila s tím, že je to jiný typ a tudíž ho ani nelze namontovat, nakonec mi pán sdělil, že je díl poškrábaný a že mi peníze nevrátí a díl mi zašlou. V tuto chvíli se díl nachází na poště v mém bydlišti. Odmítám ho převzít, protože jsem od smlouvy odstoupila. S firmou je domluva nemožná.
Požaduji navrácení peněz za díl.
|
Tweet |
Dle §53 odst. 7 občanského zákoníku má spotřebitel právo od smlouvy uzavřené přes internet odstoupit do 14-ti dnů bez udání důvodu a bez jakékoli sankce. Spotřebitel má právo zakoupené zboží vyzkoušet, aby zjistil zda mu vyhovuje.
Odstoupením se smlouva od počátku ruší dle §48 občanského zákoníku a strany jsou si povinny vydat veškeré obdržené plnění dle ustanoveí o bezdůvodovodném obohacení.
Prodejce je povinen spotřebiteli vrátit peníze nejpozději vrátit do 30-ti dnů od doručení odstoupení dle §53 odst. 10 občanského zákoníku.
Společnost A1 - Point, s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení.
Hodnocení: