Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
chtěla bych touto cestou vyřešit problém s firmou Helvetia Apotheke.
Na základě tel. hovoru mi přišlo zboží, kdy jsem po obdržení uhradila částku 79,-. Během hovoru jsem se ptala na případné závazky, plynoucí ze zkušební zásilky a bylo mi řečeno, že pokud bych byla se zbožím spokojená, mohu si ho i nadále kupovat za zvýhodněnou částku a ne, že ho budu dostávat pravidelně a automaticky.Dnes mi přišel poštou další balíček, který jsem si neobjednala. Po opakovaném volání na zákaznickou linku, která mi neustále opakovala, že všichni operátoři jsou zaneprázdněny, se to pokouším řešit touto cestou. V pondělí posílám zboží zpět na adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, PO BOX 86, 102 00 Praha 102. Zároveň s vrácením tohoto zboží se chystám přiložit odmítnutí o zasílání zboží a žádost o odstranění osobních údajů z databáze.
Požaduji vyřazení z databáze a nechci nadále dostávat další balíčky. Zákaznické číslo 7502513
|
Tweet |
Od kupní smlouvy uzavřené po telefonu je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi.
Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, PO BOX 86, 102 00 Praha 102.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Dobrý den,
již probíhala komunikace telefonicky na zákaznické lince a to dne 27.3.2017, kde bylo dohodnuto ukončení zasílání a na email byl potvrzen výmaz z databáze pro marketingové účely. Dále bylo dohodnuto, že druhou pravidelnou zásilku paní Mátlová vrátí zpět na adresu P.O:BOX 86, Praha 102,102 00. Tím bude celá záležitost uzavřena,
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.