Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 25.3.2017
Dobrý den, koupené kamna Kalor King 8, které jsme u Vás koupili, neplní svou funkci, neustále se vypínají aneboť nespalují pelety. Tato situace je velmi vážná z důvodu nekomunikace ze strany prodávajícího. Neustále přenastavování po telefonu nebo nepovedený a drahý servis - závady pořád pokračují. Tato reklamace není první neboť už čtvrtá. 30 dnů na vyřízení reklamace je Vám cizí, tak jsme Vám posílali doporučený dopis, kde dáváme jasně najevo, že odstupujeme od smlouvy, kde je jasný dúvod a zákazník má právo na vrácení peněz a vrácení zboží prodejci. Doufáme, že se k tomu postavíte a vše dořešíme ve značné míře. Děkuji Šedivý Zdeněk
Kamna Kalor King 8
Požadujeme vrácení celé částky za vadná kamna a samozřejmě nepovedený servis na doporučení p.Janů - katastrofa.
|
Tweet |
Není-li možné věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad, má spotřebitel dle § 2169 odst. 2 občanského zákoníku právo od smlouvy odstoupit. Dle ustálené judikatury se za opakovaný výskyt vady považuje výskyt téže vady po jejích alespoň dvou předchozích opravách (dvě předchozí uznané reklamace). Za větší počet vad se považuje výskyt alespoň tří vad na věci, přičemž každá z nich brání řádnému užívání věci (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3388/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-z-duvodu-opakovani-vady-ci-pro-vetsi-pocet-vad).
Byla-li vadným výrobkem spotřebiteli způsobena škoda, může se spotřebitel domáhat náhrady této škody (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3297/zadost-o-nahradu-skody-zpusobene-vadou-vyrobku-prodavajici).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel rovněž možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud společnost neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit společnosti pokutu za správní delikt. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.