Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#15347Akce Hrnky Disney

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 29 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.03.2017, před 8 lety

Kateřina Čiperová

Znění stížnosti

Vaše akce s hrnky byla dosti trapná, věčný nedostatek hrnků všude. První rozebrali prodavačky obchodu. Nikde žádná informace na dodatečné vyzvednutí hrnků a nikdo nedal žádný poukaz. Takže si nyní body a nálepky můžete strčit někam, jelikož za toto chování rozhodně u Vás nakupovat nebudu. A bohužel nejsem sama, týkala se desítek matek, které měli stejný problém. Pokud budete dělat příště takto masivní kampaň na takto chytlavé věci pro děti, tak se dostatečně zásobne a nebo s tím nelezte vůbec na trh.
Takže nashledanou někdy příště.
Čiperová


Požadované řešení

Nejspíše žádné, když prodavačky v obchodě nic neřeknou a pak Vám nic nevydají. Kdo by se jim divil, když tam dělají za tu almužnu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.3.2017 08:05, před 8 lety

Pokud společnost své zákazníky předem upozornila, že akce je omezena do vyprodání zásob, pak takové ujednání je v souladu s § 1732 odst. 2 občanského zákoníku a tudíž možné.

Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2017 12:10, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.