Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Vaše akce s hrnky byla dosti trapná, věčný nedostatek hrnků všude. První rozebrali prodavačky obchodu. Nikde žádná informace na dodatečné vyzvednutí hrnků a nikdo nedal žádný poukaz. Takže si nyní body a nálepky můžete strčit někam, jelikož za toto chování rozhodně u Vás nakupovat nebudu. A bohužel nejsem sama, týkala se desítek matek, které měli stejný problém. Pokud budete dělat příště takto masivní kampaň na takto chytlavé věci pro děti, tak se dostatečně zásobne a nebo s tím nelezte vůbec na trh.
Takže nashledanou někdy příště.
Čiperová
Nejspíše žádné, když prodavačky v obchodě nic neřeknou a pak Vám nic nevydají. Kdo by se jim divil, když tam dělají za tu almužnu.
|
Tweet |
Pokud společnost své zákazníky předem upozornila, že akce je omezena do vyprodání zásob, pak takové ujednání je v souladu s § 1732 odst. 2 občanského zákoníku a tudíž možné.
Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.