Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Prostřednictvím portálu Berslevu.cz jsem si 11. 9. 2013 objednal hodinky James Bond a téhož dne uhradil částku 899 Kč. ( číslo voucheru: 2590286305925752 - 8365). Hodinky jsem obdržel poštou 7. 10. 2013 spolu s účtenkou o převzetí částky 899 Kč ze dne 22.9.2013 od Jana Treutlera,V rohu 434/1,142 00 Praha 4 - Libuš. Ještě téhož dne jsem využil svého práva odstoupit od smlouvy a společně s písemným odstoupením od smlouvy hodinky jmenovanému vrátil s tím, aby mně zaplacenou částku 899 Kč zaslal na můj účet. Hodinky převzal 18. 10. 2013, ale částku 899 Kč mi neuhradil. Urgoval jsem jejich zaslání neúspěšně, v konečné fázi mně 19. 11. 2013 sdělil :" Reklamace byla předána berslevě, musíte se obrátit na ně". Protože mne prodejce odkázal na Berslevu, obrátil jsem se tedy na ni 20. 11. 2013 se stížností na postup prodejce prokazující neochotu a zdržovací taktiku, aby nemusel vráti kupní cenu. Současně ji požádal o vrácení kupní ceny 899 Kč na můj účet. Na vysvětlenou uvádím, že nejde o reklamaci, ale vrácení zboží v zákonem stanovené době při jeho koupi prostřednitvím komunikace na dálku. Od portálu Berslevu jsem žádnou zprávu neobdržel a peníze mi nebyly vráceny. Kováč
pánské hodinky James Bond
Vrácení kupní ceny
|
Tweet |
Slevový portál je pouhým zprostředkovatelem uzavření kupní smlouvy mezi spotřebitelem a koncovým dodavatelem a jako takový neodpovídá za plnění závazku ze strany dodavatele.
Spotřebitel může od smlouvy uzavřené přes internet odstoupit d 14-ti dnů od převzetí zboží, a to bez udání důvodu a bez jakékoli sankce dle §53 odst. 7 občasnkého zákoníku.
Odstoupením se smlouva od počátku ruší dle §48 občanského zákoníku a strany jsou si povinny vydat veškeré obdržené plnění dle ustanovení o bezdůvodovodném obohacení.
Prodejce je povinne vrátit spotřebiteli peníze nejpozději do 30-ti dnů od doručení odstoupení dle §53 odst. 10 občanského zákoníku.
Subjekt Treutler Jan, Ing. se rozhodl nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitel má nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.