Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
25. listopadu v roce 2015 jsme zakoupili dámskou prošívanou bundu v obchodě s textilem,obchod se jmenoval OODJI.V současné době potřebujeme uvedenou bundu reklamovat jelikož se prošívání samovolně páře a z bundy nitě prošívání vylézají a zůstávají po nich v látce díry,ovšem obchody této značky jsou v Česku pravděpodobně zrušeny,co mám zjištěno tak obchod je zrušen v Liberci a v Praze.
Jedná se o reklamaci nyní již druhou,za existence zmíněného obchodu jsme toto zboží již s touto vadou v reklamaci měli,bylo to v průběhu měsíce května v roce 2016,ale reklamaci nám zamítli s tím,že uvedenou vadu na produktu nenašli a také,že prošití začistili a že nitě z reklamovaného zboží již nevyčnívají,ale tento postup pomohl pouze dočasně,jak se zmiňuji výše,bohužel tato vada se objevila na produktu znova a proto potřebujeme toto zboží opět reklamovat,ale bohužel již není kde.Postupem času se prošití celé vypáře a zůstanou po nitích v látce díry a bundu budeme moci akorát vyhodit,při nákupu jsme počítali s tím,že zboží bude kvalitní a ne,že se po čase bude samovolně párat.
PROŠÍVANÁ BUNDA Popis 4690600281440 3J/164/36 1ks x 999,00
Vrácení kupní ceny
|
Tweet |
Prodejce odpovídá za své závazky, dokud trvají a sám existuje. Jestliže se jedná o prodejce právnickou osobu nalezne spotřebitel údaje o ní v obchodním rejstříku. Je možné, že byla pouze zrušena provozovna prodejce, popřípadě e-shop, pak může však spotřebitel reklamovat v jakékoli jiné provozovně, nebo poslat písemně reklamaci na sídlo společnosti. V případě, že však společnost podle obchodního rejstříku již neexistuje a nemá právního nástupce, nároku se již nelze domoci. Pokud je prodejce v insolvenci, je třeba se s pohledávkou včas přihlásit do insolvenčního řízení. Obchodní rejstřík je k dispozici na stránkách www.justice.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.