Společnost


RIFICZECH s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#15352Reklamace zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 29 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.03.2017, před 8 lety

Lukáš Beran

Znění stížnosti

25. listopadu v roce 2015 jsme zakoupili dámskou prošívanou bundu v obchodě s textilem,obchod se jmenoval OODJI.V současné době potřebujeme uvedenou bundu reklamovat jelikož se prošívání samovolně páře a z bundy nitě prošívání vylézají a zůstávají po nich v látce díry,ovšem obchody této značky jsou v Česku pravděpodobně zrušeny,co mám zjištěno tak obchod je zrušen v Liberci a v Praze.
Jedná se o reklamaci nyní již druhou,za existence zmíněného obchodu jsme toto zboží již s touto vadou v reklamaci měli,bylo to v průběhu měsíce května v roce 2016,ale reklamaci nám zamítli s tím,že uvedenou vadu na produktu nenašli a také,že prošití začistili a že nitě z reklamovaného zboží již nevyčnívají,ale tento postup pomohl pouze dočasně,jak se zmiňuji výše,bohužel tato vada se objevila na produktu znova a proto potřebujeme toto zboží opět reklamovat,ale bohužel již není kde.Postupem času se prošití celé vypáře a zůstanou po nitích v látce díry a bundu budeme moci akorát vyhodit,při nákupu jsme počítali s tím,že zboží bude kvalitní a ne,že se po čase bude samovolně párat.


Produkt

PROŠÍVANÁ BUNDA Popis 4690600281440 3J/164/36 1ks x 999,00


Požadované řešení

Vrácení kupní ceny


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.3.2017 06:58, před 8 lety

Prodejce odpovídá za své závazky, dokud trvají a sám existuje. Jestliže se jedná o prodejce právnickou osobu nalezne spotřebitel údaje o ní v obchodním rejstříku. Je možné, že byla pouze zrušena provozovna prodejce, popřípadě e-shop, pak může však spotřebitel reklamovat v jakékoli jiné provozovně, nebo poslat písemně reklamaci na sídlo společnosti. V případě, že však společnost podle obchodního rejstříku již neexistuje a nemá právního nástupce, nároku se již nelze domoci. Pokud je prodejce v insolvenci, je třeba se s pohledávkou včas přihlásit do insolvenčního řízení. Obchodní rejstřík je k dispozici na stránkách www.justice.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2017 11:49, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.