Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Prodejna Albert Brno, Líšeň, Novolíšeňská
prodej brambor volně - kvalita tak pro výkrm prasat
která se neustále opakuje, během Vánoc 2016 jsme si stěžovali na vaší infolince a proběhla výměna za lepší
Včera stejná situace - upozornil jsem manažerku - prý nemohou za dodavatele
a poté chyba brigádníka!!!
brambory volně
v nabídce nemůže být takové zboží - samozřejmě jsem ho nekoupil
mohu vám poslat fot
|
Tweet |
V případě zjištění závad potravin rostlinného původu může spotřebitel podat podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která provádí dozor nad zdravotní nezávadností, rovněž i jakostí ovoce a zeleniny, k provedení kontroly uvedené provozovny. Stačí pouze vyplnit formulář podnětu ke kontrole umístěný na internetových stránkách (www.szpi.gov.cz).
Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud spotřebitel o to požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět spotřebitele do měsíce o postupu v dané věci.
Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.