Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#15356Kde je pravda

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 7 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.03.2017, před 8 lety

Ivo Zapletal

Znění stížnosti

Při uzavření smlouvy v říjnu 2013 s tarifem RED a dotovaným telefonem jsem platil částku 873,75 Kč . Smlouva skončila v říjnu 2015 kdy jsem ji neprodlouzil a zustal jsem s aktualnim tarifem RED ale bez smlouvy. Od ledna 2016 mám tarif RED LTE, kdy mi měla být započtena sleva 20% na tento tafif, který pri 24mesicni smlouve stojí 749 Kč s DPH. Já ale stále platím 699 Kč s DPH, místo 599 Kč, které bych měl platit s touto slevou.
Předmětem mé reklamace bylo tedy vyúčtování 1/2016 - 2/2017, kdy v podstatě pořád platím částku 873,75 Kč -20% sleva, což vychází 699 Kč. Tarif RED LTE ale stojí 749 Kč a z toho by mi měla být započtena sleva 20%. Bylo mi odpovezeno ze tarif stoji jiz zmíněných 873 kc a tim to pro vodafone hasne. Proc je ale nabizen za 749? Nedalo mi to a kontaktoval jsem vodafone online pisemne a tam mi pani potvrdila ze tarif RED za cenu kterou jsem mel v roce 2013 s telefonem jiz zanikl a nahradil ho v roce 2014 tarif RED LTE za 749 kc takze jak je mozne ze mi vodafone uctuje cenu za neexistujici pausal kdyz ma smlouva na tento paušál zanikla v roce 2015 pote jak jsem jiz psal jsem byl bez smlouvy a v roce 2016 jsem si poridil uz pausal RED LTE a smlouvu novou za aktuálních podminek. Rovnez mi pani rekla ze sleva 20% je uctovana z ceny 749 kc ne z ceny kterou stal stary tarif RED. Obe konverzace jak s reklamaci tak nas online rozhovor muzu dolozit screeny.


Produkt

RED LTE za cenu neexistujiciho RED


Požadované řešení

Zjistit kde je teda pravda. Nejedná se o umyslne klamani spotrebitele?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2017 10:01, před 8 lety

Pokud byla mezi spotřebitelem a zaměstnancem společnosti uzavřena smlouva (změna smlouvy) za určitých podmínek, musí toto společnost respektovat.

Pokud spotřebitel s vyúčtováním nesouhlasí, měl by jej reklamovat. Učiní-li tak, ale reklamace bude společností zamítnuta, má možnost obrátit se s námitkou na Český telekomunikační úřad do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace. Podáním námitky se však neoddaluje splatnost poplatku. Český telekomunikační úřad však v odůvodněných případech může na žádost spotřebitele rozhodnout, že povinnost zaplatit poplatek odkládá až do rozhodnutí o námitce. Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci ČTÚ na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda podnikatel postupoval správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.3.2017 12:16, před 8 lety

Dobrý den, pane Zapletale,

píšete, že jste reklamaci už uplatňoval - v tom případě už naše vyjádření znáte a já ho nemůžu změnit. Rád bych ale vysvětlil, jak to s cenami tarifů je.

Tarif Red, který už v nabídce nemáme, ale můžete ho mít jako stávající zákazník z doby, kdy jsme ho nabízeli, stojí v základní ceně 873,75 Kč. Se smlouvou se zvýhodněním na služby dostáváte 20% slevu, takže cena je pak 699 Kč měsíčně.

Tarif Red LTE je náš aktuálně platný tarif a není stejný jako tarif Red. Navíc obsahuje možnost využívat druhou SIM se sdílenými daty. Tarif Red LTE stojí 936,25 Kč měsíčně, se smlouvou se zvýhodněním na služby získáváte 20% slevu, takže pak vyjde na 749 Kč měsíčně.

Přeji Vám pěkný den.

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.3.2017 13:18, před 8 lety


Ivo Zapletal

Ano jak pisete... Tarif red uz v nabídce kdy jsem uzaviral novou smlouvu nikoliv prodluzoval stavajici nebyl. Znova pisu smlouvu jsem mel od roku 2013 do roku 2015 a smlouvu jsem dale neprodluzoval takze mi bezel tarif dalsi 3 mesice tarif red ale uz bez smlouvy... Tohle je v poradku. To o co mi jde je ze v roce 2016 jsem uzaviral NOVOU smlouvu ktera mi byla v zakladu uctovana z ceny jak jiz pisete neexistujiciho tarifu. A ano vas tarif mozna stojí 936 kc ale jde o tarif bez zavazku ja ale zavazek na 24 mesicu mam tzn 749kc. Ted jsem koukal na vyuctovani z minuleho mesice a mam tam zvyhodneny tarif zakladni cena 577 kc bez dph... Takze at pocitam jak pocitam stale mi vase pocty nevychazi... A co se tyka reklamace tam mi bylo odpovezeno ve stylu ze vychazi z toho ze mi smlouva bezi nepretrzite od roku 2013 a znova opakuji ta zanikla v roce 2015. A pokud napisete ze k zavazku na 24 mesicu na tarif red lte ktery je za 749kc dostanu 20% slevu jak mi najednou muzetr zacit pocitat slevu z ceny bez zavazku tzn. 936. Jde tedy pouze o klamani spotrebitele?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2017 13:56, před 8 lety

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.3.2017 13:58, před 8 lety

Pane Zapletale,

bez znalosti situace u Vašeho telefonního čísla na to nemůžu reagovat, musel bych hádat. Jestli to tedy chcete upřesnit, napište nám přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-social/dtest/ a my se budeme moct podívat na nastavení služeb u Vašeho čísla a odpovíme.

S pozdravem

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.3.2017 14:29, před 8 lety


Ivo Zapletal

Pres vas formular to budu resit oficialne az to vyresime zde... Je mi jasne ze me hned smaznete ze stolu jako pri reklamaci. Moje cislo je 739590206.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.3.2017 14:59, před 8 lety

Pane Zapletale,

v tom případě Vám bohužel nemám, jak pomoct. Mimo stránky Vodafonu po Vás nemůžu chtít údaje pro ověření (zejména heslo k zákaznickému účtu), a bez ověření se na Vaše číslo s ohledem na ochranu osobních údajů podívat nemůžu.

Děkuji za pochopení.

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.3.2017 15:22, před 8 lety


Ivo Zapletal

Ok napisu vam tam a pak muzeme dale pikracovat tady... Vsiml jsem si ze kazdeho odkazujete na své stránky a nemyslím si ze jen kvuli tomu ze mate opravdu zajem neco vyresit... Tak jako tomu bylo v bruntale na pobocce... Jen usmevy a dokola odpoved kdyz je to tak napsane tak to tak bude aniz by koukl treba do pc.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2017 14:46, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.