Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Při uzavření smlouvy v říjnu 2013 s tarifem RED a dotovaným telefonem jsem platil částku 873,75 Kč . Smlouva skončila v říjnu 2015 kdy jsem ji neprodlouzil a zustal jsem s aktualnim tarifem RED ale bez smlouvy. Od ledna 2016 mám tarif RED LTE, kdy mi měla být započtena sleva 20% na tento tafif, který pri 24mesicni smlouve stojí 749 Kč s DPH. Já ale stále platím 699 Kč s DPH, místo 599 Kč, které bych měl platit s touto slevou.
Předmětem mé reklamace bylo tedy vyúčtování 1/2016 - 2/2017, kdy v podstatě pořád platím částku 873,75 Kč -20% sleva, což vychází 699 Kč. Tarif RED LTE ale stojí 749 Kč a z toho by mi měla být započtena sleva 20%. Bylo mi odpovezeno ze tarif stoji jiz zmíněných 873 kc a tim to pro vodafone hasne. Proc je ale nabizen za 749? Nedalo mi to a kontaktoval jsem vodafone online pisemne a tam mi pani potvrdila ze tarif RED za cenu kterou jsem mel v roce 2013 s telefonem jiz zanikl a nahradil ho v roce 2014 tarif RED LTE za 749 kc takze jak je mozne ze mi vodafone uctuje cenu za neexistujici pausal kdyz ma smlouva na tento paušál zanikla v roce 2015 pote jak jsem jiz psal jsem byl bez smlouvy a v roce 2016 jsem si poridil uz pausal RED LTE a smlouvu novou za aktuálních podminek. Rovnez mi pani rekla ze sleva 20% je uctovana z ceny 749 kc ne z ceny kterou stal stary tarif RED. Obe konverzace jak s reklamaci tak nas online rozhovor muzu dolozit screeny.
RED LTE za cenu neexistujiciho RED
Zjistit kde je teda pravda. Nejedná se o umyslne klamani spotrebitele?
|
Tweet |
Pokud byla mezi spotřebitelem a zaměstnancem společnosti uzavřena smlouva (změna smlouvy) za určitých podmínek, musí toto společnost respektovat.
Pokud spotřebitel s vyúčtováním nesouhlasí, měl by jej reklamovat. Učiní-li tak, ale reklamace bude společností zamítnuta, má možnost obrátit se s námitkou na Český telekomunikační úřad do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace. Podáním námitky se však neoddaluje splatnost poplatku. Český telekomunikační úřad však v odůvodněných případech může na žádost spotřebitele rozhodnout, že povinnost zaplatit poplatek odkládá až do rozhodnutí o námitce. Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci ČTÚ na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda podnikatel postupoval správně, či ne.
Dobrý den, pane Zapletale,
píšete, že jste reklamaci už uplatňoval - v tom případě už naše vyjádření znáte a já ho nemůžu změnit. Rád bych ale vysvětlil, jak to s cenami tarifů je.
Tarif Red, který už v nabídce nemáme, ale můžete ho mít jako stávající zákazník z doby, kdy jsme ho nabízeli, stojí v základní ceně 873,75 Kč. Se smlouvou se zvýhodněním na služby dostáváte 20% slevu, takže cena je pak 699 Kč měsíčně.
Tarif Red LTE je náš aktuálně platný tarif a není stejný jako tarif Red. Navíc obsahuje možnost využívat druhou SIM se sdílenými daty. Tarif Red LTE stojí 936,25 Kč měsíčně, se smlouvou se zvýhodněním na služby získáváte 20% slevu, takže pak vyjde na 749 Kč měsíčně.
Přeji Vám pěkný den.
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Ano jak pisete... Tarif red uz v nabídce kdy jsem uzaviral novou smlouvu nikoliv prodluzoval stavajici nebyl. Znova pisu smlouvu jsem mel od roku 2013 do roku 2015 a smlouvu jsem dale neprodluzoval takze mi bezel tarif dalsi 3 mesice tarif red ale uz bez smlouvy... Tohle je v poradku. To o co mi jde je ze v roce 2016 jsem uzaviral NOVOU smlouvu ktera mi byla v zakladu uctovana z ceny jak jiz pisete neexistujiciho tarifu. A ano vas tarif mozna stojí 936 kc ale jde o tarif bez zavazku ja ale zavazek na 24 mesicu mam tzn 749kc. Ted jsem koukal na vyuctovani z minuleho mesice a mam tam zvyhodneny tarif zakladni cena 577 kc bez dph... Takze at pocitam jak pocitam stale mi vase pocty nevychazi... A co se tyka reklamace tam mi bylo odpovezeno ve stylu ze vychazi z toho ze mi smlouva bezi nepretrzite od roku 2013 a znova opakuji ta zanikla v roce 2015. A pokud napisete ze k zavazku na 24 mesicu na tarif red lte ktery je za 749kc dostanu 20% slevu jak mi najednou muzetr zacit pocitat slevu z ceny bez zavazku tzn. 936. Jde tedy pouze o klamani spotrebitele?
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Pane Zapletale,
bez znalosti situace u Vašeho telefonního čísla na to nemůžu reagovat, musel bych hádat. Jestli to tedy chcete upřesnit, napište nám přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-social/dtest/ a my se budeme moct podívat na nastavení služeb u Vašeho čísla a odpovíme.
S pozdravem
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Pres vas formular to budu resit oficialne az to vyresime zde... Je mi jasne ze me hned smaznete ze stolu jako pri reklamaci. Moje cislo je 739590206.
Pane Zapletale,
v tom případě Vám bohužel nemám, jak pomoct. Mimo stránky Vodafonu po Vás nemůžu chtít údaje pro ověření (zejména heslo k zákaznickému účtu), a bez ověření se na Vaše číslo s ohledem na ochranu osobních údajů podívat nemůžu.
Děkuji za pochopení.
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Ok napisu vam tam a pak muzeme dale pikracovat tady... Vsiml jsem si ze kazdeho odkazujete na své stránky a nemyslím si ze jen kvuli tomu ze mate opravdu zajem neco vyresit... Tak jako tomu bylo v bruntale na pobocce... Jen usmevy a dokola odpoved kdyz je to tak napsane tak to tak bude aniz by koukl treba do pc.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.