Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#15358Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
26.03.2017, před 8 lety

Petr Fohl

Znění stížnosti

Dobrý den,
Prosím Vás, poslal jsem 21.3.2017 českou poštou zabalenou televizi včetně pojištění na 5500kc a posláno jako křehké s dobírku a při převzetí příjemcem bylo zjištěno že je tv obraz prasklý, příjemce dobírku zaplatil a teď reklamuje tv u české pošty na české poště mu bylo zděleno že reklamace pravděpodobně bude zamítnuta kvůli špatnému zabalení, klasické výmluvy české pošty, přitom tv byla dobře zabalená.Ještě bych dodal že nikdo mě neupozornil že by byla tv špatně nebo málo zabalená a zápis o tom nikde není.
Tak se chci informovat pokud by byla reklamace zamítnuta,musím příjemci zaplatit celou cenu dobírky? Nebo se mě to už netýká? Protože pokud bych zaplatil tak nemám ani tv ani peníze a jsem poškozený já. Jinak jak dále postupovat pokud by byla reklamace zamítnuta,děkuji za rychlou odpověď.


Produkt

Přeprava tv českou poštou


Požadované řešení

Aby reklamace byla uznána a já jako jediný nenesl vinu a ztrátu na majetku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2017 16:27, před 8 lety

Dle čl. 2 odst. 3 písm. c) poštovních podmínek České pošty, s.p. (dále jen poštovní podmínky) mohou být obsahem zásilky také snadno rozbitelné věci, pokud jsou upraveny zvláštním tomu odpovídajícím způsobem tak, aby se v důsledku běžných manipulací s poštovní zásilkou nemohly poškodit.

Pokud byl obsah zásilky poškozen, ač byl proti poškození řádně zabezpečen, může spotřebitel žádat náhradu škody. Jestliže podnik požadavek spotřebitele na náhradu škody zcela nebo zčásti neuznává, tak dle čl. 45 odst. 6 poštovních podmínek podnik nejpozději do 15 dnů ode dne, kdy nastaly nebo byly zjištěny skutečnosti rozhodné pro toto stanovisko, předá spotřebiteli své stanovisko včetně jeho zdůvodnění v písemné podobě. Jestliže spotřebitel vznese proti takovému stanovisku námitky, podnik je přezkoumá a spotřebiteli v době co nejkratší předá své písemné stanovisko k námitkám.

Byla-li zásilka poškozena, jedná se o vadu poskytované poštovní služby. V takovém případě je vhodné poštovní službu reklamovat. Pokud podnik nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.