Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den,
Na tel.cisle mi byla nekolkikrat aktivovaná služba, o kterou jsem neměl zájem a ani nezadal - pripojeni k internetu. Sluzbu jsem vubec nevyuzival,penize mi byly strhnuty za nic. Zadam vas timto o vraceni penez/kreditu/ na mou kartu a do budoucna vas zadam aby jste svevolne neaktivovali na mem cisle sluzby o ktere nemam zajem a jsou navic spoplatneny.
PS: do dnesniho dne se mi nestalo, u zadneho operatora, ze by mi sam od sebe aktivoval sluzbu za kterou se plati, bez predesleho aspon telefonickeho souhlasu.
S pozdravem
Ciganik
Vrácení financí
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, doporučujeme uplatnit prokazatelnou písemnou formou reklamaci vyúčtování. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení. Pokud ale spotřebitel požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, pane Ciganiku,
pokud tomu dobře rozumím, bude se jednat o poplatek za připojení k internetu s jedním z výchozích tarifů Připojení na den nebo Připojení na týden. V tomto případě by nešlo o nevyžádanou službu, jde o výchozí tarify pro připojení k internetu v případě, že si při objednání služeb nezvolíte měsíční datový balíček.
Poplatek za připojení k internetu Vám účtujeme až ve chvíli, kdy se telefon skutečně k internetu připojí. Jestli o připojení vůbec nemáte zájem, můžete si možnost připojení k internetu úplně zablokovat, a to např. přes Můj Vodafone v sekci Nastavení služeb - Internet aktivací služby Blokování připojení (https://www.vodafone.cz/muj/nastaveni-sluzeb/internet?dl=data_service).
Kdybyste měl doplňující otázky, můžete nám zavolat na *77 nebo napište přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-social/dtest/.
Přeji Vám hezký den.
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: