Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#15368Volání ze zahraničí do zahraničí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.03.2017, před 8 lety

Lukawski Piotr

Znění stížnosti

Mam tarif Red LTE Premium volam hlavne z Nemecka do Polska. Podle smlouvy mam volani do zahranici 1000 minut zdarma a roming také zdarma a Vodafone účtuje vsechny hovory.

Reklamace v prodejně trvá už týden.


Požadované řešení

neuctovat hovory


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2017 10:28, před 8 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, doporučujeme uplatnit prokazatelnou písemnou formou reklamaci vyúčtování. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace, je-li však nutná součinnost zahraničního provozovatele, pak platí lhůta dvouměsíční. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení. Pokud ale spotřebitel požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.3.2017 13:14, před 8 lety

Dobrý den, pane Piotre,

podle Vašeho popisu k chybě nedochází. Hned to vysvětlím.

V tarifu Red LTE Premium máte 1000 minut pro volání z ČR do vybraných zemí. Tyto minuty můžete použít pouze, když jste na území ČR.

Ve většině zemí Evropy pak můžete bezplatně používat Roaming na den. S ním můžete využívat svůj domácí tarif (tedy i neomezené volání) na čísla v rámci navštívené země + na česká čísla.

Hovory z Německa do Polska v rámci paušálu nemáte a účtujeme je sazbou 1,66 Kč za minutu. Víc o fungování Roamingu na den najdete na https://www.vodafone.cz/pece/osobni-a-firemni/otazky/ceny-roamingu/roaming-na-den/.

Přeji Vám pěkný den.

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.3.2017 08:43, před 8 lety


Lukawski Piotr

Dobry den.
Prosim mne vysvietlit proc pracovnik na prodejny mne slibil
ze za hovory z nemecka do polska stehovat minuty z baliku 1000 min do zahranici i proć vodafon souchlasil z reklamace za leden i vratil mne
400 kc viz priloha

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.3.2017 09:00, před 8 lety

Dobré ráno přeji,

proč jste dostal dobropis nevím, nemám náhled na Vaše telefonní číslo. A pokud jste od kolegy dostal jinou informaci, pak se omlouvám za nepřesnost. Správné informace jsou ty, které jsem uvedl. Ověřit si to můžete i na našich stránkách přes odkaz, který jsem Vám poslal.

S pozdravem

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2017 08:01, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2017 08:19, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.