Společnost


DEICHMANN-OBUV s.r.o.

Počet nahlášených stížností:123
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#15369Reklamace obuvi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

14 hodin 8 minut

Detail stížnosti

Publikováno
27.03.2017, před 8 lety

Kateřina Zachardová

Znění stížnosti

Dobrý den,

v prosinci 2016 jsem zakoupila zimní kozačky. V průběhu března se začala odlupovat na některých místech koženka, zvláště kolem záhybů bot. Předevčírem se odlepila podrážka na špičce pravé boty. Hned druhý den jsem boty tedy odnesla do prodejny kvůli reklamaci. Prodavačka se na boty sporadicky podívala a začala sepisovat reklamační list. Poté mi sdělila, že boty pošle k ševci na opravu, že prý slepí podrážku speciálním lepidlem. Požadovala jsem i opravu odloupané koženky. Na to mi bylo odpovězeno, že to nejde.Koženka se odloupala na více místech.Navrhla jsem, že si místo nich můžu vybrat jiné boty, ale paní prodavačka tento návrh zamítla. Podle mého názoru není standardou, že se dobře udržované a často střídané boty poničí v průběhu čtyř měsíců. S pouhou opravou podrážky nesouhlasím a obávám se, že kvalita kozaček zapříčiní, že se problém bude brzy opakovat, na což se mi již neprodlouží záruka. Žádná jiná alternativa řešení mi nebyla navržena. Jaké mám nyní možnosti? Děkuji.


Produkt

reklamace Plzeň Plaza


Požadované řešení

výměna bot nebo vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2017 07:56, před 8 lety

Pokud v rámci přijaté reklamace prodávající opravil obuv, je třeba považovat reklamaci za vyřízenou odstraněním vady (opravou).

Opravou se rozumí odstranění vady. Vada by měla být odstraněna způsobem, který odpovídá její povaze. Prodávající je dle stanoviska Nejvyššího soudu ČR, sp. zn. Cpj 40/82, povinen provést záruční opravu s veškerou odbornou péčí takovým způsobem, aby byla vada řádně a beze zbytku odstraněna a prodaná věc nebyla v důsledku výskytu vady ani opravy nijak znehodnocena.

Není-li to však možné, má spotřebitel právo na výměnu věci za novou. Není-li možná ani výměna zboží, pak má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy a vrácení zaplacené peněžní částky za zboží.

Společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, jež je založena na principu dobrovolnosti. Přesto nám poskytla alespoň obecné vyjádření, které připojujeme níže.

"V případě zájmu poskytnutí zpětné vazby na společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. můžete učinit na e-mailové adrese service-cz@deichmann.com, případně prostřednictvím kontaktního formuláře na internetových stránkách www.deichmann.com. Děkujeme."

Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.