Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dne 23.11.2013 mi přišla SMS od firmy O2 ve které mě vybízeli k objednávce tarifu modré volání, na které jsem nereagovala, protože jsem a se společností Aspekt Invest spokojena již několik let a doporučila jsem to i své rodině. Denně mi od nich chodili SMS, dokonce mi jednou volali s tím, že pokud nebudu na jejich nabídku reflektovat omezí mi odchozí hovory a nakonec mi zruší i číslo. Společnost Aspekt nás ujistila že situaci řeší. Bohužel mi 29.11.2013 přišla sms v následujícím znění: "O2: Právě Vám byly omezeny odchozí hovory. Pro zachování čísla postupujte podle návodu na www.o2.cz/cislo Vase o2". Nechci se nikde registrovat neuzavřela jsem smlouvu s o2, ale Aspekt Invest s.r.o.,Purkyňova 103, 612 00 BRNO. Je zákonné takto řešit situaci? Číslo, které mám používám v kontaktu se soudy a advokáty a proto nechci měnit ani číslo ani společnost, prosím, dá se v této věci něco udělat? Nemyslím, že firma o2 postupuje zákonně, když mě nutí přejít pod jinou společnost. Nemá klient právo určit si s kým uzavřa smlouvu?
neoprávněné zablokování odchozích hovorů
Odblokování odchozích hovorů a možnost přejit k jiné společnosti mnou zvolené, popřípadě přejít na dobíjecí kupon bez sankci a pokut ve výši 2000,- KLč jak mi bylo sděleno
|
Tweet |
Společnost Aspekt Invest s.r.o na svých stránkách http://www.aspektinvest.cz/ informuje své zákazníky o možnostech řešení problému. Dle informací na těchto stránkách došlo již i k podání na Českém telekomunikačním úřadu, který dle informací na stránkách poskytovatele měl vydat předběžné opatření.
Dle dostupných informací z médií vyplývá, že rozkladu proti rozhodnutí o pokutách, které byly společnosti uděleny za nerespektování předběžného opatření, bylo vyhověno.
Společnost dlouhodobě nevyužila možnosti se k této stížnosti vyjádřit. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.