Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
chtěla bych Vás požádat o pomoc. Z mého bankovního účtu byla stržena touto firmou částka 2.247, ke které jsem nedala jsem souhlas. Nejsem si vědoma, že jsem se zde registrovala, že bych využívala nějakých služeb a hlavně jsem nikam neuváděla číslo mojí karty. Pokud bych se zaregistrovala, tak by mi měla přijít minimálně informace o registraci, ale nic jsem neobdržela. Dle různých diskuzí bych pravděpodobně měla být členem, ale bohužel nevím, jakým jsem členem a jakou službu mám vypovědět. Jediné informace mám o variabilním a specifickém symbolu ke stržené částce.
Děkuji
Vrácení stržené částky a ukončení všech smluvních vztahů.
|
Tweet |
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Přejeme Vám dobrý den, paní Tůková,
v zájmu možnosti dohledání Vašeho profilu a objasnění/ řešení vzniklé situace prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste svůj profil na stránce be2 registrovala,
velice Vám děkujeme.
můj e-mail je - pindruse.tukova@post.cz
Account ID: 57980824
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací je již případ řešen prostřednictvím interní komunikace se Zákaznickým centrem be2.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.