Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
před rokem jsem si u zmiňovaného prodejce pořídila herní klávesnici, ale až nyní jsem se rozhodla ji vyčistit pomocí přiloženého nástroje pro vytahování kláves ze spínačů.
Všechny klávesy bylo možné sundat bez problémů, až na mezerník (před tím jsem si samozřejmě zjišťovala, zda se dá vůbec z klávesnice sundat). Nakonec se tedy povedlo, avšak k mému překvapení i s přilepenými a rozlomenými stabilizéry k mezerníku.
Po bližším zkoumání tohoto problému na internetu jsem zjistila, že se jedná o konstrukční chybu, kterou v zahraničí výrobce běžně řeší výměnou za nový kus.
Od CZC se mi však dostalo jen zamítnuté reklamace se slovy: „Neuznán, jedná se o mechanické poškození. Stabilizátor mezerníku je rozlomený a opravený přilepením ulomených částí do klávesy. Takto provedená neodborná oprava způsobovala vadu zařízení. Reklamace zamítnuta.“
Já, jakožto první majitel, odmítám, že bych prováděla jakoukoliv opravu lepením a závadu sama způsobila.
Po následném vyjádření nesouhlasu s vyřízením reklamace a odkázáním prodejce na příslušné vlákno fóra výrobce (http://forum.corsair.com/v3/showthread.php?t=157873 - kde se tento problém řeší), jsem obdržela další negativní odpověď: „Tato reklamace byla řešena v externím servisu, vyjádření servisu je možné rozporovat znaleckým posudkem, případně se můžete obrátit na instituce ochraňující spotřebitele. Reklamace byla ukončena neuznáním závady a na tomto stanovisku si trváme.“
Takové chování autorizovaného prodejce mi přijde neadekvátní, vzhledem k uznávání tohoto problému samotným výrobcem.
Děkuji za Vaše vyjádření.
CORSAIR Gaming STRAFE, herní, Cherry MX Silent, RGB LED, černá, CZ; SN: 008316017310; PN: CH-9000121-CZ; Kód: 179190;
Požaduji výměnu vadného kusu za nový. Případně budu nucena svoji stížnost postoupit České obchodní inspekci.
|
Tweet |
Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitelky.
Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.