Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#15383NEVYZVEDNUTÁ ZÁSILKA,NEKOMPETENTNÍ ZAMĚSTNANCI

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.03.2017, před 8 lety

Věra Kubátová

Znění stížnosti

PPL 9.3. se neobtěžovala dodat objednané zboží na moji adresu,po hledaní zboží ji nechali v parcelShopu v sobotu v ukončení pracovní doby.Po vyzvednutí byla zásilka poškozená. Řádně jsem ohlásila telefonicky,mailem vyplnila formuláře,nafotila milion fotek a byl objednán reklamačním oddělením odvoz k obchodníkovi.Dodnes leží zboží doma.Denně odpověď:zaurgováno,přijedou zítra,přijedou do hodiny atd.... Věřte,že od 14.3. doteď je zásilka nevyzvednuta.
Dokonce jsem v našem městě oslovila řidiče,zda by v depu svoz ověřili a pro zásilku si přijeli.Přislíbeno,ale............
Doposud jsem oslovovala reklamační oddělení,zákaznickou linku,řidiče,Obchodníka MALL.cz-už nemám řešení.
Kubátová Věra


Produkt

PPL obj: 40084202451 Mikrovlná trouba,promáčknutý vnější obal.


Požadované řešení

Odvoz zboží a vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2017 07:51, před 8 lety

Podle ust. § 2121 odst. 1) občanského zákoníku platí, že nebezpečí škody na věci přechází na kupujícího jejím převzetím. U smluv uzavřených se spotřebitelem ve smyslu § 2090 odst. 2) občanského zákoníku však i po dobu přepravy věci odpovídá za její poškození prodávající, neboť spotřebiteli je věc odevzdána až převzetím od přepravce. Jestliže tedy dojde k poškození zboží při přepravě, spotřebitel uplatňuje reklamaci u prodávajícího a prodávající následně po přepravci, neboť spotřebitel uzavřel smlouvu pouze s prodávajícím a nikoliv s přepravcem.

Před námitkami prodávajícího ohledně toho, že poškození nezpůsobil on, spotřebitele chrání ustanovení § 2161 občanského zákoníku. Pokud spotřebitel oznámí poškození nebo jakoukoliv vadu do šesti měsíců od převzetí zboží, má se za to, že věc byla vadná či poškozená již v okamžiku převzetí, ledaže se prodávajícímu podaří prokázat opak. Za důkaz opaku nelze považovat potvrzení přepravce o tom, že zásilka byla předána v pořádku. Takovýto doklad má při současné praxi v naprosté většině případů maximálně charakter potvrzení neporušenosti vnějšího obalu zásilky, což k prokázání toho, že zboží bylo předáno v pořádku, rozhodně nedostačuje.

I kdyby poškození vzniklo právě až při přepravě, za to, že zásilka je v pořádku doručena a předána, stále odpovídá prodávající. Přepravce tedy vůbec není stranou, se kterou by spotřebitel byl v právním vztahu.

Bude-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění dle § 1924 občanského zákoníku (například náklady spotřebitele na dopravu poškozené trouby k obchodníkovi). Níže zasíláme webový odkaz, na kterém je možné vyhledat další informace o této problematice a také Žádost o náhradu nákladů spojených s reklamací www.dtest.cz/clanek-3279/zadost-o-nahradu-nakladu-spojenych-s-reklamaci.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.4.2017 13:16, před 8 lety

Vážená paní Kubátová,


je mi velice líto, že jste se v rámci objednávku u naší společnosti setkala s touto nepříjemností.

Bohužel došlo ke komplikacím v rámci komunikace se společností PPL a pevně věřím, že se již podobná zkušenost nebude opakovat.
Evidujeme, že byste již měla mít nový kus na své adrese. Ráda bych Vás poprosila o informaci, zda-li je vše již v pořádku.

Děkuji za pochopení a ještě jednou se Vám omlouvám.

S pozdravem,

Kristina Svatíková
overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2017 06:13, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.6.2017 09:49, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.