Společnost


TRYshop s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#15386Nevrácené peníze za stornovanou objednávku

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
29.03.2017, před 8 lety

Dominika Lysáčková

Znění stížnosti

Objednala jsem mikinu, měli uvedeno, že je velikost L skladem, tak jsem ji koupila, zaplatila. Dlouho mi nedali žádnou odpověď, tak jsem se dotazovala, zda peníze přišly. Odpovídají na emaily dost zmateně, dlouho to trvá. Napsali, že L nemají (takže lživě uváděly na webu, že mají a že do dvou dnů mám mikinu doma od zaplacení). Prý mám vybrat jinou mikinu. Omluvila jsem se, že jsem nevybrala a že chci objednávku stornovat, když teda nemají to, co jsem objednala a chci vrátit peníze. 13. 3. mi odepsali, že stornují objednávku a vyplatí peníze zpět. 27. 3. vypršela lhůta pro vrácení peněz, v obchodních podmínkách je uvedeno, že vrací peníze do 14 dnů. Vymlouvali se, že prý jim chodí účetní jednou za 14 dní (což mi přijde jako hloupost), pak volala jednou sama účetní, že prý byla 14 dní nemocná (takže každý říká něco jiného - asi jeden z nich lže). Dnes je 29. 3. a já peníze stále nemám!
Dopodrobna jsem rozepsala případ v recenzi zde pod nickem "L." https://obchody.heureka.cz/crazyoutlet-cz/recenze/

Obchod vystupuje pod jménem Crazy Outlet a nebo Hyper Outlet

Řešila jsem vše na mailu info@hyperoutlet.cz, napsala jsem velké množství emailů, protože telefonovat moc nemám kdy. Mají psáno, že jsou na telefonu jen do 16 hod. ale já jsem do 16. hod v práci, kde nemohu telefonovat. Vše jsem řešila naprosto slušně bez nadávek.

Objednávala jsem na http://www.hyperoutlet.cz/


Produkt

mikina


Požadované řešení

chci vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2017 10:02, před 8 lety

Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2017 11:04, před 8 lety

Na žádost spotřebitelky přeřazujeme stížnost na ni. Spotřebitelka má nyní možnost případ doplnit o své vyjádření, případně jej uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
30.3.2017 12:14, před 8 lety


Dominika Lysáčková

Hodnocení:

Komentář: Peníze mi NAJEDNOU byly včera během dne vráceny, až tedy po tom, co jsem předevčírem upozornila eshop na to, že jej nahlašuji na ČOI a dTest. Stejně byly ale vráceny až 2 dny po termínu, takže nebyly dodrženy obchodní podmínky, což mělo být vrácení peněz do 14 dnů. Pak mi přišel email zřejmě od nadřízeného slečny, která se mnou komunikoala předtím a odmítala mi dát kontakt na někoho jiného, kdo to vyřeší. Pán se rozčiloval a velice mu vadilo, že jsem na něj dala špatné recenze. Pokusil se mi nabídnout nějakou kompenzaci, asi aby mě přesvědčil, abych negativní stížnosti smazala, ale odmítla jsem. Už s tímto eshopem nechci mít nic společného. Děkuji moc dTestu za uveřejnění případu a pomoc!