Počet nahlášených stížností: | 16 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V roce 2012 jsem se u společnosti zaregistrovala, ale účet jsem neověřila a nepohlídala jsem si, že mi tak skočil nějaký jejich administrativní poplatek 2.000,-. Prostě člověk mladý a hloupý :(
v roce 2015 mi bylo schváleno soudní oddlužení, společnost se nepřihlásila. Teď v pondělí mi přišel mail o automatickém prodloužení a požadavku o uhrazení dalších 2.000,-
Společnosti jsem psala mail,ale zatím se nikdo neozval.
Jestli chápu správně, tak i když členství je na období 5let, tak se počítá datum vzniku dluhu, čili rok 2012 a tudíž by dluh měl zaniknout. Je tomu tak?
Jestli jsem pochopila správně, tak ale nově účtovaný poplatek 2.000,- budu muset uhradit a zároveň požádat o vypovězení automatického obnovování.
Dva dny na mail nikdo nereagoval, v noci se kvůli tomu budím, protože nevím co dělat.
jediné řešení mne napadá: poslat doporučený dopis a uvedení skutečností (insolvence) a zároveň požádání o zrušení obnovování.
Nebo je nějaká možnost reklamovat službu? v pondělí obnovení teprve naskočilo, službu jsem nevyužívala ani nebudu.
CERD
instrukce jak postupovat a zda tedy: společnost má nárok na starý dluh a teď nově účtovaný poplatek.
|
Tweet |
Pokud pohledávka vznikla až po schválení oddlužení, je třeba zaplatit dohodnutou cenu služby (starší pohledávky, které společnost nepřihlásila do insolvenčního řízení, vymáhat nemůže). Společnost ale musí prokázat existenci takové pohledávky (např. musí prokázat, že smlouva o poskytnutí služby byla automaticky prodloužena, spotřebitelka byla s automatickým prodloužením před uzavřením smlouvy seznámena, a že na základě tohoto prodloužení smlouvy vznikl spotřebitelce dluh; pokud by tomu tak nebylo, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost takovéhoto ujednání, neboť byla uvedena společností v omyl).
Pokud smlouva trvá a společnost spotřebitelku o hlavních vlastnostech služby informovala, doporučujeme spotřebitelce, aby společnosti zaslala výpověď smlouvy (registrace) a to písemně doporučeným dopisem s dodejkou na adresu poskytovatele služby dle veřejného rejstříku (CSR & Protikorupcnilinka.cz s.r.o., Praha 4, Nusle, Na Pankráci 1724/129) spolu s žádostí o vymazání osobních údajů z databáze. Požadavek zmíněný společností na notářské ověření podpisu je dle našeho názoru vzhledem ke způsobu uzavření smlouvy nepřiměřený. Občanský zákoník stanovuje, že neplatná jsou v případě spotřebitelských smluv ta ujednání smluvních podmínek, která zakládají výraznou nerovnováhu práv nebo povinností stran v neprospěch spotřebitele.
Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.