Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 28. března 2017 jsem obdržela telefonát od firmy Helvetia Apotheke, s nabídkou zasílání zdravotnických potravinových doplňků. Operátorka řekla, že balíček přijde do 14 dnů. Po neuváženém souhlasu jsem se snažila firmu hned ten den kontaktovat prostřednictvím e-mailu a zaslání uvítacího balíčku zrušit. Na e-mail mi doposud nebylo odpovězeno. Dnes 29. března 2017 jsem kontaktovala zákaznickou linku a snažila jsem se zásilku zrušit. Operátorkou mi bylo zděleno, že musím vědět přesný čas a telefonní číslo, z kterého mi bylo voláno, aby zaslání balíčku mohli zrušit (voláno mi bylo na pevnou linku, tudíž telefonní číslo jsem nemohla vědět). Dále mi oznámila že mám čekat, dokud balíček nepřijde, nepřevzít ho a ten samý den zavolat na jejich zákaznickou linku a zasílání dalšího balíčku zrušit.
Chtěla bych zamezit odeslání prvního balíčku a ne čekat, až ho pošlou. Jde s tím něco udělat? Děkuji
Tablety na klouby a kosti
Zrušit zaslání uvítacího balíčku, zrušit zaslání dalších balíčků a vymazání osobních údajů z jejich databáze
|
Tweet |
Dle § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, může spotřebitel od smlouvy uzavřené distančním způsobem odstoupit do 14 dnů od převzetí zboží. Odstoupení od smlouvy před převzetím zboží je založeno bodem 40 preambule směrnice 2011/83/EU, ve spojení s požadavkem na eurokonformní a prospotřebitelský výklad zákona.
Pokud spotřebitelka prokazatelným způsobem projevila vůli vůči prodávajícímu odstoupit od uzavření kupní smlouvy, je takové její odstoupení platné a ze strany společnosti by se jednalo v případě zaslání zásilky o nevyžádané plnění.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Dobrý den,
dle jména jsem Vás v naší databázi nenalezla. Můžete nám napsal tel. číslo na které Vám bylo voláno.
Jedná se o to, že máme více smluvních partnerů a je tedy potřeba znát údaje ohledně tel. čísla, které Vám volalo, abychom se mohli obrátit na příslušné call centrum, kde objednávku stornují.
S Pozdravem
Helvetia Apotheke
Dobrý den,
firma Helvetia Apotheke mě kontaktovala e-mailem. Zaslala jsem operátorce telefonní číslo, na které mi bylo voláno. Nyní čekám na další vyjádření této firmy.
Děkuji
Dobrý den,
ano, Váš email jsme obdrželi dne 28.3.2017 a kolegyně Vás právě požádala o tel. číslo na které Vám bylo voláno a ze kterého Vám bylo voláno. Váš email s tel. číslem jsme obdrželi včera v 17 hod. Váš email jsem dohledala a obratem jsem zaslala na všechny naše smluvní partnery žádost o storno objednávky.
Budeme Vás informovat.
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Dobrý den,
e-mailem jsem obdržela "potvrzení o zpracování požadavku". Nyní si počkám na potvrzení storna objednávky. Děkuji
Dobrý den,
včera jsme Vám SMS zprávou potvrdili STORNO objednávky. Nic Vám tedy od nás nepřijde. Objednávka byla stornována.
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den,
SMS jsem od Vás neobdržela, jelikož máte telefonní číslo na mou pevnou linku, nikoliv na mobil. Ale předpokládám, že je vše vyřešeno. Děkuji.
Děkuji také dTestu za pomoc s řešením.