Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V srpnu tohoto roku jsem si prostřednictvím e-mailu objednal u výše uvedené cestovní agentury pobyt v hotelu PRESTIGE ve Znojmě v dvoulůžkovém pokoji ve dnech od 27.10.2013 do 31.10.2013 s 4xpolopenzí pro mně a manželku (Ing.Bronislav Němeček a Mgr.Evženie Němečková) v celkové ceně =7292,-Kč. Dne 30.8.2013 jsem obdržel k podepsání cestovní smlouvu č.20133354 s platebními podmínkami a též potvrzení pobytu VOUCHER. Smlouvu jsem podepsal a pobyt zaplatil dle platebních podmínek. Těsně před nástupem (cca 3 dny)na pobyt jsem se (telefonicky + e-mailem) snažil spojit s uvedenou cestovní agenturou
spojit, což se mně nepodařilo. Zatelefonoval jsem proto přímo na recepci hotelu Prestige ve Znojmě, kde jsem se dozvěděl, že sice o mně vědí, že máme nastoupit na ubytování, ale s ohledem na to , že nemají zaplacen pobyt od uvedené cestovní agentury, budou po nás požadovat zaplacení. Na toto jsme nepřistoupili a tuto skutečnost jsme ještě písemně e-mailem si potvrdili. Znovu jsem proto e-mailem kontaktoval uvedenou cestovní agenturu a žádal o navrácení mnou zaplacené částky za nezajištěnou službu. Do dnešního dne mně nikdo nekontaktoval a peníze jsem neobdržel.Veškeré písemné doklady máme k dispozici.
Cestovní smlouva č.20133354, Voucher 20133354, potvrzení o platbě a e-mailová korespondence,
Vrácení peněz za neposkytnutou službu v plné výši na náš účet.
|
Tweet |
Porušení povinnosti plnit dle smlouvy zakládá právo druhé strany na její zrušení dle §517 občanského zákoníku. Cestovní kancelář musí plnit řádně a včas. Pokud nezajistí pobyt ani v náhradním termínu, na kterém by se obě strany dohodly, může objednatel od smlouvy odstoupit. Odstoupením od smlouvy není dotčen nárok na náhradu škody.
Odstoupením se smlouva od počátku ruší dle §48 občanského zákoníku a strany jsou si povinny vydat veškeré obdržené plnění dle ustanoveí o bezdůvodovodném obohacení.
Společnost Lázeňské pobyty s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. Vzhledem ke skutečnosti, že v případu figurují dva subjekty, doporučujeme spotřebiteli před podáním žaloby konzultaci s advokátem a právní zastoupení v průběhu sporu.