Počet nahlášených stížností: | 17 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
1)Při nákupu za 1000Kč 1 pracovní rukavice .Měli jsme 2 doklady za více jak 1000Kč bohužel toto se údajně vztahuje na ty kdo jezdí s autem a přilepí si jejich logo .
2)Zaplatíte za paletu tvz slevu ,ale která činí asi 120Kč ,ale pozor zaúčtují Vám obratem bez upozornění manipulační poplatek ve výši 185 Kč za 1 paletu .Doporučuji pozor na tyto nekalé praktiky a rád bych věděl jak si počínat -nebo se bude tento poplatek platit nadále???Já mám dojem ,že jde o klamání spotřebitele -a co na to SOS ??
Vrácení peněz ,protože jsme nebyli informováni a myslíme si ,pokud budou takovéto praktiky zaváděny budeme si objednávat v cizině nehledě na neprodané tuzemské produkty
3)Jak je možné platit až 120Kč za dopravu když objednávka z Číny je nulová ???
Pokud se budou naši dodavatelé takto chovat o naše výrobky nebudou takto předražovanou dopravou nebudou žádány takže se staneme horší než banánovou R...!!!!
|
Tweet |
Definici pojmu klamavá reklama lze najít v § 2977 občanského zákoníku. Podle této definice je klamavou reklamou šíření údajů, které souvisí s podnikáním nebo povoláním, sleduje cíl podpořit odbyt movitých nebo nemovitých věcí nebo poskytování služeb, včetně práv a povinností, klame nebo je způsobilé klamat podáním nebo jakýmkoli jiným způsobem osoby, jimž je určena nebo k nimž dospěje, a tím i zřejmě způsobilé ovlivnit hospodářské chování takových osob.
Podle § 2 odst. 1 písm. c) zákona o regulaci reklamy se zakazuje reklama, která je zároveň nekalou obchodní praktikou. Nekalé obchodní praktiky definuje zákon o ochraně spotřebitele v § 4 a následujících. Jedná se o klamavé a agresivní obchodní praktiky. Obchodní praktika je nekalá, je-li jednání podnikatele vůči spotřebiteli v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil. Klamavou je taková obchodní praktika, při níž je použit nepravdivý či zavádějící údaj.
Příslušným orgánem, na něž by se měl spotřebitel obrátit v případě, že si chce stěžovat na klamavou reklamu je v daném případě krajský živnostenský úřad (na území Prahy živnostenský odbor Magistrátu hlavního města Prahy) příslušný podle sídla nebo místa podnikání zadavatele reklamy. Spotřebitel může požádat správní orgán o prošetření celé věci a zároveň požádat, aby byl informován o případně zjištěných nedostatcích.
Na základě žádosti stížnost znovu otevíráme a dáváme společnosti prostor k vyjádření.
Vážený pane Krejčí,
moc nás mrzí, že jste nebyl s nákupem u nás spokojený. Bohužel z vašeho popisu situace nejsem schopný identifikovat, co se vlastně přihodilo a na jaké prodejně. Mohl byste nás prosím kontaktovat s bližšími informacemi na podpora@bauhaus.cz?
Bodem 2) a 3) zřejmě narážíte na paletové slevy a dopravu. Je pravda, že u některých výrobků nabízíme sníženou cenu při větším odběru, např. celé palety. Naše prodejny jsou však koncipované jako samoobslužné. Z tohoto důvodu je služba dopravy zpoplatněná. S paletovou slevou však nemá pranic společného.
Pokud jste si objednal službu dopravy, musel jste být seznámen s náklady na dopravu při podepisování smlouvy.
S pozdravem,
Váš BAUHAUS k.s.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.