Společnost


February s.r.o.

Počet nahlášených stížností:40
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#15394Nedodané zboží z e-shopu Minicicina

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 25 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.03.2017, před 8 lety

Zdeněk Hakl

Znění stížnosti

Dobrý den,
na e-shopu www.minicicina.cz jsem si objednal níže uvedené zboží a ještě ten den zaplatil 616kč včetně poštovného.

Extra tvrzená ochranná fólie (tvrzené sklo) na LCD pro Garmin Forerunner 35 - 239 Kč,

Flipové peněženkové BUTTERFLY pouzdro pro LG Spirit (C70 H420) - růžové - 229 Kč,

Ochranné tvrzené temperované sklo na LCD pro Samsung Galaxy J5 (2016) - 99kč.

Obchod nekomunikuje a zboží samozřejmě nedodal.

Při procházení internetu zjišťuji že už je to dlouhodobý problém.
Je nějaká možnost postihu majitele?
Dále nejde uvedený obchod nějak označit aby se nenapálili další lidé?

Předem děkuji za odpověď.
S pozdravem Hakl Zdeněk


Produkt

Číslo zboží: 4473 Extra tvrzená ochranná fólie (tvrzené sklo) AirGlass Brotec na LCD pro Garmin Forerunner 35 - 239 Kč, č. z. 9074 Flipové peněženkové BUTTERFLY pouzdro pro LG Spirit (C70 H420) - růžové - 229 Kč, č. z. 1314 Ochranné tvrzené temperované sklo na LCD pro Samsung Galaxy J5 (2016) - 99kč.


Požadované řešení

Vrácení peněz a blokace internetového obchodu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2017 11:09, před 8 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, může spotřebitel od smlouvy odstoupit dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení peněžních prostředků. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

V případě, kdy lze usuzovat na to, že nedodání zaplaceného zboží není u daného e-shopu výjimečné, lze zvážit podání trestního oznámení. K případné trestní odpovědnosti pro trestný čin podvodu, popř. pro trestný čin poškozování spotřebitele se vyžaduje způsobení škody nikoli nepatrné (alespoň 5000,- Kč), je-li však více poškozených způsobená škoda podnikatelem se sčítá.

Trestní oznámení může spotřebitel podat na všech služebnách Policie ČR nebo na státním zastupitelství, a to písemně nebo ústně do protokolu. V rámci trestního oznámení je vhodné požádat úřady o informaci, jak bylo s oznámením naloženo. V této fázi je také vhodné vznést požadavek na náhradu škody vůči pachateli.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2017 13:22, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.