Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den. S velkým znechucením musím napsat že toustový chléb - výrobce Penny nás doma oslovil nečekanou zapečenou návštěvou u uvnitř bohužel jsem měla zapečený myší trus. Tak to už i na nás je hodně.
Toustový chléb značky Penny
Řešení nechám na vás jak se za svůj výrobek postavíte.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky (pečivo) neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud tedy zakoupená věc nemá deklarované vlastnosti, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
Pokud se tato skutečnost v určité provozovně opakuje, doporučujeme spotřebitelce podat stížnost přímo vedení prodejny, případně podnět dozorovému orgánu k provedení kontroly. Státní dozor nad jakostí ve stížnosti jmenovaných potravin provádí Státní zemědělská a potravinářská inspekce. SZPI provede na základě spotřebitelského podnětu kontrolu a případně učiní potřebná opatření. Podnět je třeba předat příslušnému inspektorátu SZPI podle místa provozovny, které se podnět týká. Podnět může spotřebitel předat či zaslat v písemné podobě nebo jeho obsah zkopírovat do příslušného formuláře přímo na internetových stránkách SZPI. Orgán dozoru provede na základě podaného podnětu vždy vlastní šetření a teprve na základě jeho výsledku podnikne potřebná opatření
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.