Společnost


MOVA spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#15398Vrácení poškozeného zboží, reklamace uznána, slíbeno vrácení dané částky na účet

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.03.2017, před 8 lety

Zuzana Krenkova

Znění stížnosti

Zakoupila jsem si tričko přes FB této firmy "Luxusní oblečení". Z trička začaly už při rozbalení padat flitry. Tričko jsem zaslala zpět. Po měsíci jsem sama kontaktovala prodejce. Reklamace byla uznána. Bylo mi příslibeno, že peníze dorazí na můj účet. Po měsíci stále nic. Opět jsem kontaktovala " Luxusní oblečení". Dva měsíce pryč a nic. Nemám tričko ani peníze. Takže již nikdy více obchod s touto společností.


Požadované řešení

Byla mi zaslána zpráva, že mi byly peníze zaslány - na mém účtě nic není. Takže jedna velká zlodějna!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2017 08:17, před 8 lety

Pokud bylo v rámci reklamačního řízení rozhodnuto prodejcem o způsobu vyřízení reklamace vrácením zaplacené kupní ceny za reklamovaný výrobek, řídí se čas plnění podle zákonného ustanovení § 1958 odst. 1, 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Pokud by spotřebitel neměl s prodávajícím sjednaný konkrétní čas plnění, může jakožto věřitel požadovat plnění ihned a prodávající jakožto dlužník je poté povinen splnit závazek bez zbytečného odkladu. Je-li však čas plnění přesně ujednán nebo jinak stanoven, je dlužník (podnikatel) povinen plnit i bez vyzvání.

Spotřebitel má právo v případě uznané reklamace rovněž i na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (např. se jedná o poštovné vynaložené k zaslání výrobku k reklamaci).

Pro případ nečinnosti prodejce v souvislosti s vyplacením kupní ceny za reklamovaný výrobek, je možné zaslat prodávajícímu výzvu k plnění dlužné částky. Výzvu s uplatněním práva na vydání neoprávněně zadržované hodnoty je nutné adresovat a doručit tomu, kdo ji drží. Písemná podoba není povinná, ale pro lepší důkazní pozici ji rozhodně doporučujeme (nejlépe doporučeně s dodejkou). Výzva v tomto případě sehrává dvojí roli. Jednak plní funkci oznámení, že k obohacení na úkor jiného došlo, a dále v souladu se zákonem určí splatnost, tj. okamžik, kdy se spotřebitel může svého nároku domáhat u soudu.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
3.4.2017 07:41, před 8 lety


Zuzana Krenkova

Hodnocení:

Komentář: MOVA spol.s.r.o. mi odeslala dlužnou částku na můj účet.