Společnost


EURONICS ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:65
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#1540Neuznaná reklamace čtečky e-knih

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 30 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.12.2013, před 11 lety

Jiří Soviš

Znění stížnosti

Vloni jsem k 70-tinám dostal čtečku e-knih Prestigio PER5162B, zakoupená 24.1.2012. V září 2012 přestala ukazovat polovina displeje, reklamováno 25.9.2012. Po urgencích mi byla oprava oznámena 25.10., v protokolu od servisu ILAID INTERNATIONAL Kladno uvedeno "Výměna displeje". V květnu 2013 nová reklamace-nešly obracet stránky, reklamováno 21.5.2013, v protokolu stejného servisu uvedeno "Přehrání firmwaru". V říjnu 2013 stejná závada jako poprve, přestala ukazovat polovina displeje, reklamováno 23.10.2013. Na námitky, že při třetí záruční reklamaci chci vyměnit výrobek nebo vrátit peníze prodejna sdělila, že nejprve musí proběhnout reklamač. řízení. Po několika dnech mi bylo sděleno, že servis reklamaci neuznal, prý "Mechanické poškození displeje". Po dvou mých telef. hovorech se servisem, že se jedná o třetí závadu čtečky svolili k novému posouzení, ale ani pak závadu neuznali, nabídli jen placenou opravu za cca 1400 Kč, tu jsem odmítl. Stále tvrdím, že se jedná o stejnou závadu jako při první uznané reklamaci-po vypnutí večer druhý den po zapnutí displej nešel, není na něm sebemenší známka poškození.


Produkt

Čtečka Prestigio PER5162BEN, výr. číslo S/N:E60114600441


Požadované řešení

Nové nezávislé posouzení reklamace, pokud nebude možné opravit, výměnu výrobku nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.12.2013 10:29, před 11 lety

Při opakovaném výskytu vady může spotřebitel požadovat výměnu věci za novou nebo odstoupit od kupní smlouvy dle § 622 občanského zákoníku.
Pokud se stejná vada vyskytne 3 krát za sebou, tak podle judikatury (R22/1983 a Cpj 40/82) má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit.
Existence třetí stejné vady však musí být potvrzena. Stejnou vadou se rozumí stejná vada ve svém důsledku (nefungující displej), nikoli ve své příčině (např.součástka v elektronickém přístroji).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2014 13:43, před 10 lety

Společnost EURONICS ČR a.s. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.