Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Dne 15.05.2013 jsem i společnosti CZC.CZ. Zakoupil telefon GSM Sony Xperia tipo dual. Telefon jsem si pořídil zejména kvůli připojení dvou sim karet najednou.
Cca. po 5 měsících začalo vypadávat připojení druhé sim karty a po cca. 6 měsících se karta přestala přihlašovat úplně a byl jsem tedy donucen telefon dát k reklamaci.
Po přibližně 10 dnech byla reklamace zamítnuta kvůli "Vyjádření technika: Neuznano. Zjistena exidace telefonu" kolem fotoaparátu a bateriového systému.
Poukázal jsem tedy společnast CZC, že jsem nereklamoval ani fotoaparát ani bateriový systém ( ten fungoval bezvadně ). Jestli se mi můžou vyjádřit k nefunkčímu druhému slotu. Podotýkám, že jinak vše pracovalo na 100%. Dostal jsem pouze odpověd, že vše je v protokolu - Vyjádření technika: Neuznano. Zjistena exidace telefonu.
GSM Sony Xperia tipo dual. č.z. 317150857, IMEI 353811054484467
Oprava a nebo vrácení peněz.
|
Tweet |
Zamítnutí reklamace je prodejce povinen řádně písemně odůvodnit dle § 19 odst.1 zákona o ochraně spotřebitele.
Pokud si je spotřebitel jist, že s mobilním telefonem nezacházel tak, aby se do něj dostala voda a došlo k oxidaci, tak by měl po prodejci žádat fotodokumentaci o oxidaci telefonu.
V případě sporu o původ a příčinu vady se může spotřebitel obrátit na nezávislého odborníka.
Dobrý den, pane Srpe,
podle informací, které mi poskytli kolegové z reklamačního oddělení, Vám bylo vyjádření servisního partnera zasláno elektronicky dne 20.11. společně s cenovou nabídkou na mimo-záruční opravu.
Fotodokumentaci můžeme kdykoli poskytnout na vyžádání, zde ji přikládám v příloze.
Podle všech dostupných informací jsem nezjistil žádné pochybení na straně CZC.cz. Což ale neznamená, že nemůže být právo na Vaší straně.
Jestliže s vyjádřením autorizovaného servisu nesouhlasíte, můžete se obrátit na znalce v oboru a zažádat si o odborný posudek. Pokud bude tento posudek hovořit jinak než servis, můžeme v této věci podniknout další kroky. Pakliže by se Vám na základě posudku podařilo dokázat, že vytknutá vada nemá souvislost, nebo že jste ji nemohl způsobit a servis následně provedl záruční opravu, jsme jako prodejci povinni uhradit vynaložené náklady, což také samozřejmě uděláme.
Prosím v případě, že se rozhodnete tuto situaci dále řešit, směrujte svou komunikaci na vedoucího reklamací p. Lukáše Bočka (bocek@czc.cz).
Je mi líto, více v tuto chvíli pro Vás udělat nemohu. Mrzí mě, že máte se zařízením od nás potíže, ale nyní je pro vyřízení reklamace směrodatné vyjádření autorizovaného servisu.
S pozdravem
Petr Macek
manažer kvality CZC.cz
Dobrý den,
Vážený pane Macek, kámen úrazu vídím v tom, že nikde jsem nedostal od vás ani pana Bočka ani od servisu vyjádření, že reklamovaná čast telefonu tedy nefungující druhá sim karta. Nefunuguje nebo nepracuje správně z důvodu oxidace telefonu ( já sám si nejsem vědom, že by telefon byl někdy polit a nebo namočen). Připadá mi to jako kdybych bral do servisu auto a stím, že má prasklé kolo a servis mi zdělil, že to nelze opravit, protože mám ulomené zrcátko. I když jsem se přímo na to zeptal pana Bočka odpověd jsem nedostal. Odkázal mě na servisní protokol který z ní - Zjistena exidace telefonu. ( Schválě písu exidaci, protože tak je to v i protokolu )
S pozdravem Jan Srp
Dobrý den, pane Srpe,
omlouvám se za zdržení se svou odpovědí. Vyžádal jsem si servisní protokol, na který jsem bohužel musel nějakou dobu čekat (příloha).
Požadoval jsem přesné vyjádření o spojitosti oxidace zjištěné u kamery a nefunkčního slotu SIM karty.
Takové vyjádření přímo v servisním protokolu jsem bohužel nedostal, neboť jak servis uvádí, servisní protokol se nedá editovat a jejich odpovědi jsou s výrobcem standardizované.
Alespoň jsem ale obdržel vyjádření do emailu v následujícím znění:
Veškeré závady udávané zákazníkem jsou spojené se zmíněnou oxidací na MT (v oblastech kamery a bateriového kontaktu, na kterou byl vytvořen cenový návrh, jenž byl zamítnut. Oprava je možná pouze výměnou součástek, jež byly vypsané v cenovém návrhu (tedy základní deska, LCD, dotyková plocha, kamera). Jakým způsobem došlo k oxidaci neřešíme, jelikož nejsme uživateli MT. Pouze posuzujeme jako servis stav MT v době přijetí do servisu.
Omlouvám se, ale v tuto chvíli více skutečně udělat nemohu a nezbývá tedy než se obrátit na znalce v oboru a pokusit se vše dořešit tou složitější cestou.
Děkuji za pochopení
S pozdravem
Petr Macek
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den,
děkuji za odpověd. Samozřejmě s výsledkem reklamace spokojen nejsem, ale respektuji ho. Asi by bylo na místě trohu zlepšit prvotní komunikaci, protože pokud se neni technik schopen vyjádřit k reklamováné závadě tak mi to přijde minimálně zvláštní. Pokud oprava telefonu je skoro 2x tak dražší než samotný telefon, tak asi předpokládáte, že danou službu nikdo nevyužije. Nicméně vám děkuji za vstřícnost a ochotu.
S pozdravem Jan Srp