Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dne 22.2.2017 jsem si zakoupila měsíční prémiové členstvíza 149 Kč této seznamky. Prohlašuji, že si nejsem vědoma toho, že bych jakýmkoliv způsobem souhlasila s automatickou prolongací premium členství.
Registraci a zakoupení jsem učinila přes svůj mobilní telefon s OS Android a platbu provedla ze své kreditní karty (KK).
O 3 měsíce později dne 22.3.2017 byla z mé KK stržena částka 2.247 Kč bez jakéhokoliv dotazu či svolení ze strany Be2.
Po přečtení všech předchozích stížností a odpovědí jsem pochopila, že firma Be2 má informaci o automatické prolongaci šikovně schovanou ve svých VOP.
Nicméně také ve svých VOP uvádí, že bude svého klienta vždy informovat o tom, na jak dlouho si službu platí a a od kdy do kdy toto období trvá.
Cituji VOP společnosti Be2:
"V každém případě bude zákazník také zde informován o době platnosti předplatného na zkoušku, možnosti výpovědi a jinak prováděném automatickém prodloužení.
Při objednání zpoplatněné služby bude zákazník po obdržení potvrzení objednávky informován o příslušné době platnosti, datu začátku smlouvy a době trvání prodloužení v případě, že nebude včas podána výpověď."
Konec citátu.
Mně NIKDY žádné upozornění, ani smlouva, na registrovaný email nepřišly a tudíž jsem nebyla řádně informovaná o termínech svého Premium členství. Ve svém profilu vidím pouze poznámku o tom, že jsem Premium členem od 22.2.2017, ale nikde není ani zmínka o tom, kdy mi toto členství končí!
Z toho důvodu žádám o navrácení neoprávněně stržené částky ihned na můj účet nebo zpět na mou KK a ukončení všech smluvních závazků mezi mnou a touto společností.
Zákaznický servis (zakaznickyservis@be2.cz) nereaguje a neodpovídá na žádné dotazy!
Stržený poplatek za Premium členství této seznamky
Navrácení peněz + ukončení smlouvy + smazání profilu
|
Tweet |
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
User ID: 157059048
Dobrý den, paní Staňková.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s automatickým prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 22.02.2017. Prolongace je jasně uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady.
VIP členství je automaticky prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP be2 – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.
Děkujeme Vám.
Výpověď jsem Vám bohužel nezaslala, to až po zaúčtování částky za Premium členství emailem a dnes i faxem.
Nicméně trvám na tom, že společnost porušuje svoje VOP tím, že zákazník ve svém profilu NEMÁ šanci nikde vidět, do kdy mu Premium členství trvá a tudíž neví, kdy nejpozději ho může vypovědět.
Žádám o navrácení stržené částky nebo její poměrné části!
Děkuji
Petra Staňková
Account ID: 157059048
Opět Vám přejeme dobrý den, paní Staňková.
V případě, že si uživatel ke dni 22.02.2017 zakoupí VIP členství s 1-měsíční platností, vyprší dané VIP členství ke dni 21.03.2017 (t.j. 1 měsíc po datu ůhrady). Datum úhrady VIP členství spolu s obdobím jeho platnosti je uvedené v rámci ‚Potvrzení objednávky‘, zaslané prostřednictvím emailové komunikace ke dni úhrady VIP členství a také v rámci profilové sekce ‚Nastavení - Změnit‘ (viz prosím přiložené screenshoty), přičemž v případě jakýchkoliv nejasností souvisejících s datem vypršení platnosti VIP členství má uživatel možnost kdykoliv kontaktovat Zákaznické centrum be2.
Dobrý den,
nikdy jsem od Vás neobdržela ŽÁDNÝ potvrzující email o zaplacení členství. Na to už jsem poukazovala v první stížnosti.
Na email Vašeho zákaznického centra jsem po stržení poplatku psala několikrát a nic jiného než automatickou odpověď jsem nedostala!!! Těžko se s Vámi mohu spojit, když nereagujete.
Emailem jsem Vám také zaslala printscreeny ze svého profilu a já se po prokliku dostanu do FAQ a ne do možnosti změny předplatného. To bude tedy nejspíš také problém, že?
Nicméně - teď jste odbdrželi už emailem i faxem mou výpověď, prosím tedy o zrušení mého profilu a dále pak o ukončení spolupráce a smluvních závazků.
Dále žádám o navrácení strženého poplatku anebo poměrné části za 2 měsíce.
Děkuji
Staňková
Account ID: 157059048
Dobré odpoledne, paní Staňková.
V zájmu projednání uvedené záležitosti Vás bude v nejbližší době kontaktovat člen Zákaznického centra be2 (reakce si vyžaduje zprostředkování citlivých osobních dat a bude tudíž - v zájmu klienta - projednána neveřejně).
Děkujeme Vám a přejeme Vám hezký zbytek dne.
Hodnocení:
Komentář: Díky Vám jsem dosáhla navrácení alespoň poměrné části strženého poplatku a ukončení všech smluvních závazků s touto společností. Velice Vám děkuji.