Společnost


TV OFFERS, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:23
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#15414Nevrácené peníze za zrušenou objednávku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 24 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.03.2017, před 8 lety

Jiří Lípa

Znění stížnosti

Dne 3.1.2017 jsem objednal přípravek RENUMAX na základě TV reklamy a zároveň jsem ho tentýž den zaplatil. Za 1 měsíc (po mé urgenci na dodání zboží) mi přišlo vyrozumění, že zboží mám uhrazené. Během dalšího měsíce mi ale přípravek nebyl dodán, tak jsem objednávku dne 3.3.2017 zrušil se žádostí o neprodlené navrácení peněz. Po několika telefonních urgencích (6x) u operátorky na reklamacích mi dosud peníze nebyly vráceny.
Dle mého názoru je jednání této firmy velice nesolidní.


Požadované řešení

Chovat se jako profesionální firma nebo zboží nenabízet v televizní reklamě a přestat podnikat v tomto oboru.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2017 11:24, před 8 lety

Při odstoupení od kupní smlouvy uzavřené formou prostředků komunikace na dálku kupujícím v postavení spotřebitele, je povinností prodejce peníze vrátit do 14 dnů od učiněného odstoupení podle § 1832 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Právo na odstoupení od kupní smlouvy má totiž spotřebitel rovněž i před převzetím samotného zboží podle výkladu evropské směrnice o právech spotřebitelů.

Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2017 18:38, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.