Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#1542Neseriózní jednání, nekalé praktiky prodeje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 24 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.12.2013, před 11 lety

Ludvík Bejček

Znění stížnosti

Manželce, jako dlouhodobému věrnému zákazníkovi, byl předán obchodním zástupcem T-Mobile dne 30. 12. 2012 mobilní telefon Samsung GT-E1200M za cenu 1,- Kč (skutečná cena 390,- Kč). Byla vyzvaná, aby předání potvrdila podpisem. Ve skutečnosti dostala k podpisu Objednávku služeb č. 9140933 (Zákaznická smlouva 29948557 a Účastnická smlouva 185258814 na telefonní číslo 734 740 282/S námi 390), kterou podepsala v přesvědčení, že jde skutečně pouze o stvrzení převzetí mobilu. Kopii dokumentu nedostala, k podpisu došlo na ulici. Přitom nedostala k mobilu SIM kartu ani jí nebyla zaslaná poštou. První fakturu za tuto „službu“ dostala až 13. 3. 2013 z důvodu nesprávné adresy (na podepsaném dokumentu je správná adresa). Faktura byla účetní manželky uhrazena jako i další včetně smluvních pokut. Protože manželka byla v tu dobu již těžce nemocná, začal jsem se tím zabývat a reklamovat tyto skutečnosti jak u společností zprostředkující prodej (Business Call s.r.o.), tak u společností T-Mobile.


Produkt

Osobně se domnívám, že manželka se stala obětí nekalých praktik „podomních“ prodejců. Bohužel ale v inkriminované době měla již diagnostikované vážné onkologické onemocnění a byla ve velmi špatném psychickém stavu. Následně se 2. 4. 20132 podrobila náročné onkologické operaci zažívacího traktu. Druhý den po operaci dostala oboustranný zápal plic a byla 14 dní v umělém spánku a na umělém dýchání. Následkem toho má dosud potíže s pamětí a řadu věcí z té doby si vůbec nevybavuje. Ví pouze, že ten telefon („dárek“) chtěla dát vnučce, protože pro ni neměl žádný smysl (nedlouho před tím přešla u T-Mobile na tarif s neomezeným voláním) a má podstatně lepší model (Nokia). Kde a jak došlo k podpisu neví. Protože jsme koncem roku oba měli dovolenou, nemohlo jít o návštěvu agenta v zaměstnání a nikdo takový den před koncem roku 2012 u nás doma nebyl. Dále je zde několik podstatných technických aspektů. Kopie smlouvy, kterou jsem si nechal za úhradu poslat, protože manželka kopii nedostala, byla podepsanou dodatečně a není uvedené jméno agenta. Dále, přestože manželka nedostala uváděnou SIM kartu (734 740 282), z telefonu bylo voláno (potvrzeno značkovou prodejnou T-Mobile), číslo bylo aktivní (sám jsem na něj několikrát ze dvou různých telefonů volal – nikdo ale hovor nepřijal), takže jsem ho nakonec nechal zablokovat. Jsem přesvědčen a nechal jsem si to potvrdit i u odborníků z telekomunikací, že od samého začátku šlo o jasný záměr zneužít tuto SIM kartu pouze k hovorům do limitu daného tarifu. Všechny tyto skutečnosti jsou doložitelné podrobným výpisem volání, i když T-Mobile tvrdí, že už jsou „vymazané“. Podobný názor jsem si vyslechl i na Policii ČR, kde jsem byl konzultovat možnosti dalšího vhodného postupu – doporučeno podání trestního oznámení na neznámého pachatele, kdy by operátor musel poskytnout veškeré podrobné údaje (mně jen bez úplných telefonních čísel volajícího(-ch) s touto SIM kartou). Toto řešení si nechávám jako poslední možnost.


Požadované řešení

Požadujeme zrušení (anulování) smlouvy od začátku z důvodu uvedení zákazníka záměrně v omyl a navrácení všech finančních prostředků, které byly společnosti T-Mobile zaplacené (neoprávněné obohacení).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.12.2013 12:18, před 11 lety

V případě, že je sjednána smlouva, kde je poskytovatel povinný předat i co bylo předmětem smlouvy. Za poskytnutí služby odpovídá operátor. V případě, že na smlouvě je správná doručovací adresa a operátor nemůže prokázat odeslání upomínek, nemá na jejich úhradu nárok.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2014 08:41, před 11 lety

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.3.2014 22:07, před 11 lety


Ludvík Bejček

Hodnocení: