Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Manželce, jako dlouhodobému věrnému zákazníkovi, byl předán obchodním zástupcem T-Mobile dne 30. 12. 2012 mobilní telefon Samsung GT-E1200M za cenu 1,- Kč (skutečná cena 390,- Kč). Byla vyzvaná, aby předání potvrdila podpisem. Ve skutečnosti dostala k podpisu Objednávku služeb č. 9140933 (Zákaznická smlouva 29948557 a Účastnická smlouva 185258814 na telefonní číslo 734 740 282/S námi 390), kterou podepsala v přesvědčení, že jde skutečně pouze o stvrzení převzetí mobilu. Kopii dokumentu nedostala, k podpisu došlo na ulici. Přitom nedostala k mobilu SIM kartu ani jí nebyla zaslaná poštou. První fakturu za tuto „službu“ dostala až 13. 3. 2013 z důvodu nesprávné adresy (na podepsaném dokumentu je správná adresa). Faktura byla účetní manželky uhrazena jako i další včetně smluvních pokut. Protože manželka byla v tu dobu již těžce nemocná, začal jsem se tím zabývat a reklamovat tyto skutečnosti jak u společností zprostředkující prodej (Business Call s.r.o.), tak u společností T-Mobile.
Osobně se domnívám, že manželka se stala obětí nekalých praktik „podomních“ prodejců. Bohužel ale v inkriminované době měla již diagnostikované vážné onkologické onemocnění a byla ve velmi špatném psychickém stavu. Následně se 2. 4. 20132 podrobila náročné onkologické operaci zažívacího traktu. Druhý den po operaci dostala oboustranný zápal plic a byla 14 dní v umělém spánku a na umělém dýchání. Následkem toho má dosud potíže s pamětí a řadu věcí z té doby si vůbec nevybavuje. Ví pouze, že ten telefon („dárek“) chtěla dát vnučce, protože pro ni neměl žádný smysl (nedlouho před tím přešla u T-Mobile na tarif s neomezeným voláním) a má podstatně lepší model (Nokia). Kde a jak došlo k podpisu neví. Protože jsme koncem roku oba měli dovolenou, nemohlo jít o návštěvu agenta v zaměstnání a nikdo takový den před koncem roku 2012 u nás doma nebyl. Dále je zde několik podstatných technických aspektů. Kopie smlouvy, kterou jsem si nechal za úhradu poslat, protože manželka kopii nedostala, byla podepsanou dodatečně a není uvedené jméno agenta. Dále, přestože manželka nedostala uváděnou SIM kartu (734 740 282), z telefonu bylo voláno (potvrzeno značkovou prodejnou T-Mobile), číslo bylo aktivní (sám jsem na něj několikrát ze dvou různých telefonů volal – nikdo ale hovor nepřijal), takže jsem ho nakonec nechal zablokovat. Jsem přesvědčen a nechal jsem si to potvrdit i u odborníků z telekomunikací, že od samého začátku šlo o jasný záměr zneužít tuto SIM kartu pouze k hovorům do limitu daného tarifu. Všechny tyto skutečnosti jsou doložitelné podrobným výpisem volání, i když T-Mobile tvrdí, že už jsou „vymazané“. Podobný názor jsem si vyslechl i na Policii ČR, kde jsem byl konzultovat možnosti dalšího vhodného postupu – doporučeno podání trestního oznámení na neznámého pachatele, kdy by operátor musel poskytnout veškeré podrobné údaje (mně jen bez úplných telefonních čísel volajícího(-ch) s touto SIM kartou). Toto řešení si nechávám jako poslední možnost.
Požadujeme zrušení (anulování) smlouvy od začátku z důvodu uvedení zákazníka záměrně v omyl a navrácení všech finančních prostředků, které byly společnosti T-Mobile zaplacené (neoprávněné obohacení).
|
Tweet |
V případě, že je sjednána smlouva, kde je poskytovatel povinný předat i co bylo předmětem smlouvy. Za poskytnutí služby odpovídá operátor. V případě, že na smlouvě je správná doručovací adresa a operátor nemůže prokázat odeslání upomínek, nemá na jejich úhradu nárok.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Hodnocení: