Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 30.9.2016 jsem v tomto e-shopu zakoupila zboží - ionizační žehlící kartáč, který jsem u Vás zakoupila 30.9.2016.
Ten po cca 3 měsících přestal fungovat a proto jsem jej chtěla reklamovat.
V reklamačním řádu a pokynech jsem se dozvěděla jak postupovat, nicméně ačkoliv jsem postupovala dle pokynů, do dnešního dne jsem se nedočkala žádné reakce obchodu.
Emailem jsem předem 4.1.2017 zaslala fakturu o zakoupení zboží, zkušební protokol, reklamační pokyny a fotografie zboží. Tak jak obchodník požaduje.
Popsala jsem závadu - kartáč po zapojení do elekřiny vydává "prskavé" zvuky.
Vzhledem k tomu,že na email nikdo nereagoval, 10.2.2017 jsem zaslala zboží doporučeným balíkem prostřednictvím České Pošty na adresu:
Zásilková služba Tábor, poste restante, 390 01 (číslo zásilky: BA0259717658X) Dle sledování zásilek byla tato zásilka 1.3.2017 vyzvednuta.
S obchodem se nedá telefonicky spojit, na emaily nereaguje.
Žádám vrácení částky 299 Kč za zboží zpět.
V případě, že jsem v právu, tak alespoň jedno poštovné - za dodání zboží jsem zaplatila 79 Kč a za zaslání reklamovaného zboží jsem zaplatila také 79 Kč.
Děkuji
Ionizační růžový kartáč, hřeben na žehlení vlasů s LCD displejem
Vrácení peněz nebo nové zboží, vrácení poštovného
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitelka má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Prodávající má povinnost přijmout reklamaci (ať už osobně nebo prostřednictvím určeného servisu). Pokud tak neučiní, může mu být uložena Českou obchodní inspekcí pokuta za správní delikt a to až do výše 3 000 000,- Kč. Je-li spotřebitelka přesvědčena, že prodávající porušil své zákonné povinnosti, může podat podnět České obchodní inspekci.
Spotřebitelka nás informovala, že se případ podařilo vyřešit smírnou cestou. Stížnost proto uzavíráme.