Společnost


Tesco Mobile ČR s.r.o.

Počet nahlášených stížností:28
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#15425Club card body v Tesco mobile

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 23 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.03.2017, před 8 lety

Jiri Remias

Znění stížnosti

Loni nebo před loni jsem řešil tentýž problém, sice si mě předávali jako horký brambor ale nakonec mi club card body za dobíjení za 300 přičteny byly.jde o to že dřív si člověk mohl dobít odkudkoli a body dostal a i mi to řekla paní na i na informačním oddělení v Tescu na andělů! Jenomže podmínky se záhadně změnili a mě o tom nikdo neinformoval.takze jsem si dobíjel jako blbec za 300 i 2x do měsíce s myšlenkou že 50 Kč jde nazpět!!!! A tak zase přišlo vyúčtování a já v aplikaci nikde neviděl kupóny na nákup cca za 500 na který už jsem zvyklý .... Volám info že na mě zase zapomněli a tam mi operátor v klidu řekl že to platí pouze při dobíjení na pokladnách Tesco!!! Nikdy jsem na pokladně kredit nedobijel... Zajímavý , koukal jsem se na webu a je tomu bohužel tak. Ale kdy se to změnilo nevím a čestné prohlasuji že jsem o tom informován nebyl.


Produkt

Tesco dobití za 300 = 1.5 za min. Hovoru + 50 Kč nazpet


Požadované řešení

Prověřit v jejich interním systému ,prověřit hovory, doplnit kdy změnili podmínky a jak o tom dali vědět mě! A v neposlední řadě očekávám od tohoto gigantů že mi pošle kompenzaci a celou věc řádně prověří .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.4.2017 11:58, před 8 lety

Podle čl. 13 odst. 1 Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Tesco Mobile ČR s.r.o. je společnost oprávněna měnit, doplňovat a rušit jednotlivé dokumenty tvořící VOP při změně technických, provozních, obchodních nebo organizačních podmínek na straně společnosti nebo na trhu poskytování služeb elektronických komunikací, jakož i z důvodu změny obecně závazných právních předpisů. Společnost je povinna o takových změnách informovat spotřebitele a příslušné informace zveřejnit na internetových stránkách nejméně 1 měsíc před nabytím účinnosti takových změn.

Pokud společnost změnila VOP, ale spotřebitele o této změně neinformovala, má spotřebitel možnost uplatnit reklamaci a žádat nápravu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Byla-li však zmíněná nabídka pouze časově omezenou akcí, nemůže se spotřebitel domáhat toho, aby společnost poskytla bonus za dobití i po skončení této akce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2017 18:27, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.