Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
Dne 5.11.2015 jsem na Kladně u CZC.cz zakoupila mob.tel. LG G Flex 2.
15.2.2017 jsem jej šla reklamovat - nefungoval fotoaparát.
14.3.2017 jsem šla reklamaci vyzvednout, reklamace byla uznána, ale prodejce se sám divil, že nebylo uvedeno, jakým způsobem proběhla oprava. Po zapnutí mobilu ihned po převzetí jsem zjistila, že fotoaparát stále nefunguje. Zkoušel to i prodejce a řekl, že jediné co může udělat je, zaslat mobil zpět a do dvou dnů se mi ozvou s řešením zda vymění mobil nebo vrátí peníze - že nebudu muset čekat dalších 30 dní. Zažádala jsem si tedy o vrácení peněz. Za dva dny mi přišel email z reklamačního oddělení pouze o převzetí, žádné vyjádření. Odpověděla jsem, že žádám vrácení peněz, jelikož nedodrželi zákonem stanovenou lhůtu 30 dní na vyřízení reklamace, ale napsali mi, že telefon odeslali do servisu. Našla jsem tedy kontakt na vedoucího reklamačního oddělení a odpověď byla stejná - musím počkat, až se servis vyjádří a pokud uzná svou chybu, teprve pak mi vrátí peníze. Zjistila jsem si, že mám právo na vrácení peněz ihned, nikoli až po vyjádření servisu. Navíc ve zprávě, kterou prodejce odesílal spolu s telefonem stojí, že sám viděl, že vada po reklamaci nebyla opravena a fotoaparát stále nefunguje. K dnešnímu dni jsem nedostala žádné řešení, bez telefonu jsem již 6. týden a jsem nucena užívat svůj starý mobil, který je v dnešní době opravdu nevyhovující.
Děkuji za řešení, Svatoňová
LG H955 G Flex2
Žádám o vrácení peněz tzn. 7 690,-. Nechci už déle čekat.
|
Tweet |
Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitelky.
Přetrvává-li vytýkaná vada i po vyřízení reklamace a společnost se s touto vadou během reklamace nevypořádala, nebyla reklamace vyřízena včas a spotřebitelka má právo od smlouvy odstoupit, neboť její reklamace nebyla vyřízena v zákonné 30 denní lhůtě.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.