Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:682
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#15429Bezdůvodné vymáhání částky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 1 den 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.04.2017, před 8 lety

Petr Hnátek

Znění stížnosti

Dobrý den,

četl jsem stížnost pána zde:
https://www.vasestiznosti.cz/stiznost/13194/vraceni-platby

Jedná se o stejnou společnost.

Koupil jsem si VIP členství na půl roku (6 měsíců), za stejnou cenu, tzn. 180 CZK za měsíc.
Nyní po mě společnost vymáhá 2 394 CZK + 298 CZK za neuhrazení včas.

Částka 2 394 CZK vůbec nesouhlasí s VIP členstvím za 6 měsíců a při koupi této služby nebyla nikde uvedena.

Děkuji,
Petr Hnátek


Produkt

VIP Classic na 6 měsíců


Požadované řešení

Požaduji zastavení vymáhání této nesmyslné částky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.4.2017 08:49, před 8 lety

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl.

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodávajícím.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.4.2017 08:53, před 8 lety

Dobrý den,

v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce C-date zaregistrovali, respektive ID svého profilu,

velice Vám děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.4.2017 18:32, před 8 lety


Petr Hnátek

Dobrý den,

z důvodu, že nemám přístup ke svému profilu na stránkách C-date.cz, tak vám ID nemohu sdělit.

Nicméně můžu Vám sdělit následující:

Na přiloženém screenshotu nevidím Vámi požadovanou částku, která činní 2 692 CZK, ale částku 180 CZK za 1 měsíc v délce trvání 6 měsíců, což je celkem 1 080 CZK.

Nejsem si jistý, zda zákony EU platí stejně, ale pokud vím, tak zákony ČR jasně stanovují, že musí být při nákupu služby, zboží či čehokoliv jiného, jasně stanovená částka.

Jelikož Vámi požadovaná částka 2 692 CZK není nikde uvedena, tak z mé strany nebude uhrazena z důvodu, že je zcela nesmyslná.

(Jelikož mohu do každá zprávy přiložit pouze jeden screenshot, tak v další zprávě bude screenshot druhý.)

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2017 04:46, před 8 lety

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.4.2017 17:15, před 8 lety

Dobrý den,

v případě, že nemůžeme dohledat Váš profil (a tudíž ani detaily související s Vaším Prémiovým členstvím), nemůžeme žel ani identifikovat a následně objasnit vzniklé nejasnosti. V případě, že jste ze strany C-date obdrželi Upomínkový email, je ID Vašeho profilu součástí tzv. 'Referenčního čísla' - uveďte tudíž prosím alespoň Referenční číslo své Upomínky,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.4.2017 18:29, před 8 lety


Petr Hnátek

Referenční číslo zde:
CZ-2017-03-13-156792709-CDATE-DN

Přikádám zde i druhý screenshot, jak jsem již psal v minulé zprávě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2017 22:10, před 8 lety

Stížnost opět přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.4.2017 10:42, před 8 lety

Account ID: 156792709


Dobrý den.

Dlužná suma v celkové výši 2692 Kč Vám byla objasněná v rámci Platebních upomínek z dat 01.04.2017 a 08.04.2017 (viz prosím přiložený screenshot). Cena prodlouženého VIP členství Vám byla vysvětlená v rámci komunikace s Oddělením pohledávek C-date ke dnům 03.04.2017 a 04.04.2017.

Děkujeme Vám a přejeme Vám úspěšný den.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.4.2017 20:07, před 8 lety


Petr Hnátek

Ono, toto již vím, nicméně tato částka je nedůvodná, jelikož protože nebyla řádně uvedena při objednávce.

Viz. screenshot

To, že normálním písmem máte nějakou částku a pak miniaturním písmem a ještě ke všemu v místě patičky webu další částku, to už není moje starost.

Protože pokud vím, tak má být výše ceny řádně a viditelně uvedena, jinak je objednávka neplatná.
Tudíž vám nic posílat nemusím.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.4.2017 08:42, před 8 lety

Jak již bylo uvedeno výše, pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2017 14:40, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.