Společnost


Dateyard, AG

Počet nahlášených stížností:462
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#15430Zalozil jsem si ucet sex kontakty a chci ho zrusit a prestat platit

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 24 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
01.04.2017, před 8 lety

Jakub Kachlir

Znění stížnosti

Zalozil jsem si účet na sex kontakty, zaplatil jsem platbu 996kc a mel sem mit vip vstup, ovšem po 3 měsicich se tato castka strhla zase. Chci tento ucet zrusit a tu jejich smlouvu taky. Jak na to ? Poradte někdo, co mam delat?


Požadované řešení

Poradit kam mam poslat vypoved v cestine aby pochopili ze chci ukoncit dmlouvu a nestrhsvsli penize


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.4.2017 08:32, před 8 lety

Pokud se spotřebitel zaregistroval na online seznamce prostřednictvím internetu na dálku, výpověď smluvního vztahu nemusí zasílat dopisem či faxem, postačí e-mail. Pokud se totiž spotřebitelé jedním kliknutím zavazují společnosti k plnění, je třeba považovat ve vztahu ke spotřebiteli za nepřiměřené ujednání, které zkracuje jeho práva dle § 1815 občanského zákoníku, tedy v obchodních podmínkách obsažený požadavek zasílat výpověď smluvního vztahu prostřednictvím dopisu do zahraničí či prostřednictvím faxu, má-li společnost e-mailovou adresu. Takovéto ujednání je zakázané a nemělo by se k němu přihlížet.

Je třeba však dávat pozor na automatické prodloužení smlouvy. Takzvaná automatická prolongace, kdy je ke zrušení závazku potřeba zákazníkova aktivního jednání, jinak dojde k prodloužení automatickému, je poměrně častý institut. Pokud v obchodních podmínkách lze tuto automatickou prolongaci vyčíst a spotřebitel byl o prolongaci při uzavírání smlouvy o placeném členství informován, je povinen částku uhradit, pokud smlouvu nevypověděl ve lhůtě 14 dnů před uplynutím doby členství. O automatickém prodloužení smlouvy musí být spotřebitel informován zřetelně a viditelně již před samotným uzavřením smlouvy přímo při registraci, popř. zřízení VIP účtu. Odkaz v obchodních podmínkách nestačí.

Spotřebitel má vždy možnost smlouvu v jejím průběhu vypovědět. Informaci o výpovědní lhůtě nalezne ve všeobecných obchodních podmínkách. Smlouvu může vypovědět i poté, co dojde k automatickému prodloužení. Předejde tak dalšímu prodloužení do budoucna.

Dle § 1998 odst. 2 občanského zákoníku platí, že pokud je závazek vypovězen, zaniká uplynutím výpovědní doby. Lze-li však závazek vypovědět bez výpovědní doby, zaniká závazek účinností výpovědi. Společnost v obchodních podmínkách žádnou výpovědní lhůtu neuvádí.

Pokud společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Stačí, pokud spotřebitel doloží, že smlouvu vypověděl ve lhůtě stanovené v obchodních podmínkách. Pokud spotřebitel podal výpověď, závazek byl ukončen ke dni účinnosti této výpovědi. Od tohoto dne společnost také nesmí žádat žádné peněžní prostředky, neboť smluvní vztah byl k tomuto dni ukončen.

Doporučujeme vždy si případnou e-mailovou konverzaci pečlivě zdokumentovat a uchovat. Pokud by společnost hrozila exekucí na údajně dlužnou částku, platí, že případnou exekuci by musel nařídit nejprve soud. V případě, že se společnost rozhodne vymáhat údajný dluh spotřebitele vůči společnosti soudní cestou, budou dokumenty vztahující se k vypovězení smlouvy důležité pro případné prokazování neexistence dluhu.

Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel po prokazatelném podání výpovědi smluvního vztahu zažádat svoji bankovní společnost o blokaci platební karty, kterou použil pro zaplacení VIP členství. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2017 18:29, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.