Společnost


Sconto Nábytek, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:133
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 42 stížnostech.

#15432Prasklé sklo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.04.2017, před 8 lety

Dominika Staňková

Znění stížnosti

Dobrý den,
dnes nám byl dodán nábytek (postel a skříň). Vsechno.probíhalo naprosto v pořádku. Po tom co jsme nábytek rozdělali tak jsme zjistili, že zzrcadlo ze skříně je úplně popraskane.. Nechápu jak je to možné, ze se dopravcum může stát taková věc..Čekali jsme na nabytek dlouho, nepřijeli ve stanovenou dobu a ještě s tím jeli asi jako "neřízené střely" jinak si to nedovedu vysvětlit..
Měli by jsi na to dávat pozor, nebo tímto ztratíte zákazníky..
S pozdravem Debèfová


Požadované řešení

Výměna skla, potvrzení reklamace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.4.2017 08:03, před 8 lety

Podle ust. § 2121 odst. 1) občanského zákoníku platí, že nebezpečí škody na věci přechází na kupujícího jejím převzetím. U smluv uzavřených se spotřebitelem ve smyslu § 2090 odst. 2) občanského zákoníku však i po dobu přepravy věci odpovídá za její poškození prodávající, neboť spotřebiteli je věc odevzdána až převzetím od přepravce. Jestliže tedy dojde k poškození zboží při přepravě, spotřebitel uplatňuje reklamaci u prodávajícího a prodávající následně po přepravci, neboť spotřebitel uzavřel smlouvu pouze s prodávajícím a nikoliv s přepravcem.

Před námitkami prodávajícího ohledně toho, že poškození nezpůsobil on, spotřebitele chrání ustanovení § 2161 občanského zákoníku. Pokud spotřebitel oznámí poškození nebo jakoukoliv vadu do šesti měsíců od převzetí zboží, má se za to, že věc byla vadná či poškozená již v okamžiku převzetí, ledaže se prodávajícímu podaří prokázat opak. Za důkaz opaku nelze považovat potvrzení přepravce o tom, že zásilka byla předána v pořádku. Takovýto doklad má při současné praxi v naprosté většině případů maximálně charakter potvrzení neporušenosti vnějšího obalu zásilky, což k prokázání toho, že zboží bylo předáno v pořádku, rozhodně nedostačuje.

I kdyby poškození vzniklo právě až při přepravě, za to, že zásilka je v pořádku doručena a předána, odpovídá prodávající. Přepravce není stranou, se kterou by spotřebitel byl v právním vztahu.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.4.2017 10:09, před 8 lety

Vážená paní,

samozřejmě se může stát, že v rámci přepravy dojde k újmě nějakého dílu. Většina zboží je od zahraničních dodavatelů a není tak tedy 100%, že zrcadlo prasklo až při konečné manipulaci našimi dopravci. Reklamaci, prosím, uplatněte klasickou cestou - ideálně přes reklamační protokol dostupný z: https://www.sconto.cz/obchodni-domy/reklamacni-protokol/
Následně Vám bude přijetí reklamace potvrzeno a objednán nový díl.

S pozdravem, J. Hušek, SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.5.2017 05:48, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.6.2017 07:37, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.