Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Při cestě z nemocnice, kde jsem byla na vyšetření, jsem si volala o odvoz, protože jsem nemocná, ale operátor mi stále opakoval, že si musím dobít kredit, odmítl mne spojit. Když jsem si poté kredit dobila, zjistila jsem, že mám ještě nevyčerpanou částku cca 126,- Kč. Drzost operátora mne šokovala.
Protože se nemohu pořádně s nikým domluvit, obracím se na Vás.
Děkuji.
Chování operátora Vodafone k dobíjecí kartě.
Vyjádření operátora proč se chová takto neeticky.
|
Tweet |
I u předplacených karet má každý zákazník možnost službu reklamovat. Ze zákona vyplývá, že reklamaci je nutné uplatnit bezodkladně, nejpozději však do dvou měsíců ode dne vadného poskytnutí služby. V uvedené lhůtě musí poskytovatel služby vaši reklamaci obdržet. Operátor je povinen reklamaci vyřídit do jednoho měsíce. O výsledku reklamace musí operátor spotřebitele prokazatelně informovat, jinak mu hrozí pokuta.
Doporučujeme proto uplatnění reklamace písemnou formou a zaslání prostřednictvím pošty doporučeně s dodejkou či alespoň prostřednictvím internetového formuláře, kdy si předem zkopírujete odesílaný obsah a z následující stránky potvrzení o přijetí.
Dobrý den, paní Hejlová,
kredit na dobíjecí kartě má platnost 10 měsíců, poté běží ještě 3 měsíce, během nichž můžete dobít a číslo oživit. Pokud jste volala právě v době po vypršení platnosti kreditu, bylo skutečně nutné dobít, abyste si prodloužila platnost zbytku kreditu i celého telefonního čísla.
Bez ověření administrátorským heslem se nemohu podívat přímo na situaci na vašem zákaznickém účtu, ale rádi to prověříme na vašem telefonním čísle, když nám napíšete přes formulář na http://tam.je/dotaz.
S přátelským pozdravem
Dobrý den, právě jsem zkoušela zaslat Vodafonu dotaz přes výše uvedený formulář. No, a nijak jsem nepořídila, protože je tam heslo jako spojovací článek. Po hesle jsem již pátrala dříve, ale i ve stánku Vodafonu jsem nepořídila. Telefonická komunikace s tímto operátorem také není možná.
Proto bude asi nejjednodušší provolat kredit a vyměnit operátora.
S pozdravem Eva Hejlová
Dobrý den, paní Hejlová,
možností pro získání hesla je víc, například nám můžete zavolat a zkusíme vás ověřit telefonicky. Pro spojení s operátorem je třeba na *77 vybrat jakoukoliv hlavní sekci, následně zmáčknete 0, a po výzvě k zadání hesla ho zadáte 3x po sobě špatně.
K platnosti kreditu bych ještě rád dodal, že časové omezení pro čerpání kreditu je běžnou věcí i u ostatních operátorů. Kdyby to tedy bylo důvodem pro změnu operátora, což by nás mrzelo, je vysoce pravděpodobné, že u jiného operátora budete mít stejné nebo i přísnější podmínky.
Přeji hezký den.
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Hodnocení: