Společnost


Dateyard, AG

Počet nahlášených stížností:462
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#15437Zrušení smlouvy a veškerého členstvi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 23 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.04.2017, před 8 lety

Jakub Kachlir

Znění stížnosti

Zadam o radu. Chci zrusit veskery ucet a byt vymazan z registru u seznamky sexkontakty.cz tuto dluzbu jsem si zslozol a zsplatil 3mesicni poplatek 996kc ovsem o 3 medice pozdeji se sama automaticky tato castka zase strhla. tuto sluzbu uz nevyuzivam avsak stale se mi strhavaji penize z uctu s to i pres zablokovani karty. Vnejblizsich dnech stimhle problemem pujdu na PČR. Jelikoz si uz nevim rady. Zadost o zruseni smlouvy jsem poslal na tento email:support@dateyard.com a vsak bez jskekoli odpovedi. Zadam tedy o radu jak mam dale pokracovat a co delat. Zda se mi nadale budou strhavat penize za nevyuzivani sluzby? Nebo abych nemel potom potize kvuli tomu ze sem zablokoval kartu a oni nemaji zceho strhavat penize a tudiz poslou vymahace


Produkt

Sluzba ;sexkontakty.cz


Požadované řešení

Zadam o zaslani formatu pro znovuzaslani vypovedi o ukonceni smlouvy a spravnou emailovou adresu na kterou to zaslat. Take zadam o radu ja kdal postupovat kartu sem zablokoval tudiz by nemeli odchazet dalsi platby v budoucnu pokut tomu tak bude tak abych pak nebyl kontaktovan např. Za pul roku vymahacem a nechtel po me 20 tis. Kc


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.4.2017 08:22, před 8 lety

Jestliže společnost Dateyard AG záměrně brání tomu, aby spotřebitel smlouvu vypověděl, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl řádně ukončen. Pokud spotřebitel společnosti zaslal výpověď prokazatelně, resp. snažil se zaslat, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy. V obchodních podmínkách je sice napsáno, že výpověď smlouvy musí spotřebitel učinit prostřednictvím faxu, takovýto požadavek však považujeme za nepřiměřené ujednání, které je zakázáno v § 1815 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen "občanský zákoník"). Případnou výpověď může spotřebitel společnosti zaslat i e-mailem. Doporučujeme však uložit si e-mail, ve kterém spotřebitel smlouvu vypověděl a uchovat jej pro případ, že by k soudnímu sporu došlo. Tím by pak spotřebitel prokazoval, že smlouvu vypověděl a že společnost vymáhá částku neoprávněně.

Dle § 1998 odst. 2 občanského zákoníku platí, že pokud je závazek vypovězen, zaniká uplynutím výpovědní doby. Jestliže však žádná výpovědní doba ve všeobecných podmínkách společnosti Dateyard AG není stanovena, zaniká závazek účinností výpovědi, tedy jejím doručením společnosti Dateyard AG. Například dodejka potvrzující přijetí výpovědi či vrácený nepřevzatý dopis je dostačujícím důkazem snahy spotřebitele o vypovězení. Jakékoliv pozdější účtované poplatky za služby by již ze strany společnosti Dateyard AG nebyly vymahatelné.

Společnost Dateyard AG může spotřebitel rovněž požádat o odstranění osobních údajů z její databáze. Poté společnost již nebude oprávněna je dále zpracovávat (bez souhlasu spotřebitele není možné zpracovávat jeho osobní údaje, protože smluvní vztah byl výpovědí ukončen). Jestliže by s osobními údaji společnost i po odejmutí souhlasu spotřebitele nakládala, může se obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů. Více informací je možné vyhledat také na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3455/zadost-o-odstraneni-osobnich-udaju-z-databaze

Má-li spotřebitel důvodné podezření na podvodné jednání ze strany společnosti, lze uvědomit orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2017 13:13, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.