Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
v roce 2013 , a to 12.12. 2013 jsem zakoupil malou akumulátorovou pilu Gardena pro ořezávání větví stromů a porostu okolo zahrady v domnění, že když si pořizuji tak drahou věc v ceně 4.445,-Kč a zvláště pokud je vyráběna v licenci Husqvarny, tak si pořizuji kvalitní věc, navíc používanou příležitostně a nebudu mít problémy se zásadní konstrukční výrobní vadou jakou představuje silikonový (také to může být špatně nastavená teplota na lisu, tudíž je materiál přepálený a praská) ozubený převod, který je z nekvalitního materiálu, (zoubky se rychle lámou o malý kovový ozubený převod z hřídele motoru) a já ho považuji za tzv. "kurvítko" (nový stojí "jen" cca 700,- Kč).
Poprvé jsem pilu reklamoval 15.10.2015, pila byla opravena, silikonový ozubený převod vyměněn v řádné záruční době, s pilou se od té doby pracovalo minimálně.
15.3.2017 jsem opět pracoval na zahradě a v pile začalo opět "rachtat" stejně jako jako při první závadě, pila přestala řezat, řetěz se netočil.
Dost jsem zaklel, něco v tom smyslu, že jsem koupil předraženou dětskou hračku, pilu vyčistil a odeslal dne 15.3.2017 s mým vyjádřením o závadě prodejci, že se jedná o stejnou vadu a o stejný ozubený převod v domnění že se záruka a to jen na tento silikonový díl prodlužuje o další 2 roky, zmýlil jsem se, reklamace byla 31.3.2017 zamítnuta s tím, že na výrobek se vztahuje záruční doba 24 měsíců a tato lhůta již vypršela a tudíž se reklamace zamítá.
V ruce mi zůstal nefunkční výrobek do kterého budu v ideálním případě investoval každých 1,5 roku min. 700,- Kč.
Děkuji za radu
Gardena elektrická řetězová pila CSI 4020 , cena 4.445,- Kč
Výměna vadné části a to silikonového ozubeného převodu.
|
Tweet |
Jelikož bylo zboží zakoupené před účinností v současnosti platného občanského zákoníku z. č. 89/2012 Sb., tak se právní vztahy založené kupní smlouvou budou řídit zákonem č. 40/1964 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“).
Byla-li během oprávněné reklamace vyměněna součást věci, je možné podle § 627 odst. 2 občanského zákoníku tuto součást věci opět reklamovat ve lhůtě 24 měsíců od převzetí věci z reklamace. Pokud tedy od výměny součásti věci neuplynulo více než 24 měsíců, může spotřebitel trvat na vyřízení reklamace.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.