Společnost


PONATURE s.r.o.

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#15447Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 22 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.04.2017, před 8 lety

Miroslav Marťák

Znění stížnosti

V 10/2015 jsem zakoupil bundu HASTAR za zaváděcí cenu 5399,- v ShopKilpi.cz. Tuto bundu jsem zvolil z důvodu avizovaných dobrých parametrů, které se slučovaly s mými sportovními aktivitami, přes celý rok. Rád lyžuji a běhám. Běhám i přes celou zimu a podzim, tudíž tuto bundu jsem k těmto účelům používal.Hned po pár dnech mi prasklo poutko k zavěšení, ale to jsem neřešil. Bundu jsem tedy využíval podzim, zima 2015 a podzim, zima 2016. V druhé zimní sezóně se mi na vnitřní straně bundy začla trhat a odlupovat vrstvy membrány a švy. Tím pádem i bunda začla promokávat.Bundu jsem pral v souladu s etiketou a tak jak se má prát outdoorové zboží. 15 let mám bundu Salewu a je stále funkční. Byl bych bláhový, kdybych outdoorové prádlo pral s agresivními prášky a avivaží, jak v reklamačním sdělení bylo uvedeno.A má reklamace byla velmi v krátkém čase vyřízena a vada je brána, že je spjatá s životností bundy a špatným praním- tudíž reklamace zamítnuta-NEODŮVODNĚNÁ. Předpokládal jsem, že životnost této bundy bude stějně tak dlouhá, jak u mé předchozí bundy zn. Salewa. Tuto bundu mi každý chválil co se týče designu a barvy. Také jsem byl spokojený s designem.Ocenil jsem kapuci, lehkost bundy. Ale na prvním místě je pro mne funkčnost v extrémních horských podmínkách a to jsem věřil, že bunda Hastar bude mít. Sám jsem člověk, co nerad řeší reklamace a jsou to jisté problémy, které sám nemám rád. Ale z druhé strany vím, jak jsem s bundou zacházel A V SOULADU dle štítku na etiketě. Jediné co mě napadá, co by mohlo způsobit narušení membrány na zádech je používání při běhu v horách baťůžEK s vodou,ale zas chodí větší borci v Alpách a mají větší nálož na zádech, takže nevím.
Byl bych rád , kdyby má reklamace byla znovu přezkoumána a byly vzaty v úvahu mé vyjádření A REKLAMACE BYLA PŘEHODNOCENA A VYŠLY JSTE MI VSTŘÍC, a reklamaci uznali v záruční lhůtě 24 měsíců.
Děkuji
Miroslav Marťák


Produkt

8592914065630 Bunda KILPI Hastar, oranžová, vel.XL, číslo zboží BM0046KIORNXL


Požadované řešení

Reaguji na základě zamítavému postoji k reklamaci, který má PONATURE s.r.o. a uvedla důvod zamítnutí , že považuji reklamaci za NEODŮVODNĚNOU. PROSÍM O ZNOVU POSOUZENÍ,a jelikož je zřejmé, že se jedná o vadu, kterou nejde opravit, tak aby bylo mi vyhověno a postupovalo se dle bodu uvedeného na http://www.shopkilpi.cz/info/reklamacni-rad a to formou výměny zboží, nebo vrácení peněz.
Vada neodstranitelná: Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání řádnému užívání výrobku jako věci bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo může od smlouvy odstoupit. Jde-li o jiné vady a kupující nepožaduje výměnu výrobku, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci nebo může od smlouvy odstoupit.
Děkuji za vstřícnost.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2017 14:41, před 8 lety

Jelikož od zakoupení a převzetí zboží uplynulo více než 6 měsíců, musel v by případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2017 12:45, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.