Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
1/ zakoupeni vyrobku dne 16. 12. 2016
2/ reklamace vyrobku dne 20. 1. 2017 / vyrobek se pri mixovani sam vypne, prehriva se.
3/ prijeti reklamace oficialnim distributorem spolecnosti Froothie UK na adrese support@froothie.cz dne 20. 1. 2017. Poskytnuty veskere informace, ktere distibutor Froothie pozadoval.
4/ odeslani vadneho zbozi na adresu poskytnutou distributorem Froothie spolu s dopisem o odstoupeni od smlouvy na zakladne podstatne vady vyrobku
24. 2. 2017.
5/ reklamace nebyla vyrizena v zakonne lhute 30-ti dnu od jejiho podani, v dusledku podstatnych vad vyrobku, zazadano o odstoupeni od kupni smlouvy dle par. 2106 Obč. zak.. dne 25. 2. 2017
6/ od distributora Froothie byl poslan pozadavek na zaslani udaju k navraceni cele castky za zbozi + postovne. tyto udaje byly poslany dne 27. 2. 2017
7/ do dnesniho dne, tj. 3. 4. 2017 nebyla castka vracena, komunikace s distributorem temer zadna, pouze emailova komunikace, ktera obsahuje jenom prisliby, ze reklamace bude vyrizena.
Mixer OPTIMUM 9200A / Seriove cislo pristroje je c9221773
navraceni cele castky + postovne
|
Tweet |
Akceptoval-li prodávající odstoupení od kupní smlouvy, jsou smluvní strany povinny si vrátit poskytnutá plnění. Jelikož z popisu stížnosti vyplývá, že spotřebitelka svou povinnost již splnila (vrátila prodávajícímu zboží), má právo žádat po prodávajícím, aby jí vrátil peněžní prostředky bez zbytečného odkladu. Pokud tak neučiní ani poté, co jej k tomu spotřebitelka vyzvala, může spotřebitelka žádat navíc zákonný úrok z prodlení.
Pokud bylo takto odstoupeno od smlouvy, ale prodávající stále nevrací peněžní prostředky, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Dobrý den
peníze byli klientce vráceny na její účet dle dohody. Omlouváme se za opoždění a veškeré nepříjemnosti tímto způsobené. Opoždění refundace nebylo záměrné, jen se vyskytli nějaké neshody a systému, které museli být prověřeny, než platba byla provedena.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem
Tým Froothie
Do dnesniho dne, 21. 4. 2017, zadna castka na zadany ucet nebyla pripsana. Pokud byla platba Vasi spolecnosti zadana, prosim o zaslani kopie platby.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Dobrý den zasílám kopii platby!
Platby se zasílají z Australie, kde firma sidlí, takže je vše vždy se sdržením a omlovám se.
S pozdravem
Tým Froothie
Hodnocení:
Komentář: Stiznost byla vyresena, penize za zbozi vraceny. Komunikace spolecnosti Froothie UK byla velmi slaba, pokud se zakaznik sam nepripomina a nezada, jaky je status reklamace, tak ma pocit, ze snad se ani nic nedeje a nic se nevyresi.