Společnost


Froothie EU

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#15448Odstoupeni od smlouvy / spolecnost temer nekomunikuje / zazadano o navraceni castky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

22 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
03.04.2017, před 8 lety

Helena Klimakova

Znění stížnosti

1/ zakoupeni vyrobku dne 16. 12. 2016

2/ reklamace vyrobku dne 20. 1. 2017 / vyrobek se pri mixovani sam vypne, prehriva se.

3/ prijeti reklamace oficialnim distributorem spolecnosti Froothie UK na adrese support@froothie.cz dne 20. 1. 2017. Poskytnuty veskere informace, ktere distibutor Froothie pozadoval.

4/ odeslani vadneho zbozi na adresu poskytnutou distributorem Froothie spolu s dopisem o odstoupeni od smlouvy na zakladne podstatne vady vyrobku
24. 2. 2017.

5/ reklamace nebyla vyrizena v zakonne lhute 30-ti dnu od jejiho podani, v dusledku podstatnych vad vyrobku, zazadano o odstoupeni od kupni smlouvy dle par. 2106 Obč. zak.. dne 25. 2. 2017

6/ od distributora Froothie byl poslan pozadavek na zaslani udaju k navraceni cele castky za zbozi + postovne. tyto udaje byly poslany dne 27. 2. 2017

7/ do dnesniho dne, tj. 3. 4. 2017 nebyla castka vracena, komunikace s distributorem temer zadna, pouze emailova komunikace, ktera obsahuje jenom prisliby, ze reklamace bude vyrizena.


Produkt

Mixer OPTIMUM 9200A / Seriove cislo pristroje je c9221773


Požadované řešení

navraceni cele castky + postovne


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2017 09:43, před 8 lety

Akceptoval-li prodávající odstoupení od kupní smlouvy, jsou smluvní strany povinny si vrátit poskytnutá plnění. Jelikož z popisu stížnosti vyplývá, že spotřebitelka svou povinnost již splnila (vrátila prodávajícímu zboží), má právo žádat po prodávajícím, aby jí vrátil peněžní prostředky bez zbytečného odkladu. Pokud tak neučiní ani poté, co jej k tomu spotřebitelka vyzvala, může spotřebitelka žádat navíc zákonný úrok z prodlení.

Pokud bylo takto odstoupeno od smlouvy, ale prodávající stále nevrací peněžní prostředky, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.4.2017 11:53, před 8 lety

Dobrý den
peníze byli klientce vráceny na její účet dle dohody. Omlouváme se za opoždění a veškeré nepříjemnosti tímto způsobené. Opoždění refundace nebylo záměrné, jen se vyskytli nějaké neshody a systému, které museli být prověřeny, než platba byla provedena.

Děkujeme za pochopení.

S pozdravem
Tým Froothie

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.4.2017 09:40, před 8 lety


Helena Klimakova

Do dnesniho dne, 21. 4. 2017, zadna castka na zadany ucet nebyla pripsana. Pokud byla platba Vasi spolecnosti zadana, prosim o zaslani kopie platby.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2017 09:45, před 8 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.4.2017 11:33, před 8 lety

Dobrý den zasílám kopii platby!

Platby se zasílají z Australie, kde firma sidlí, takže je vše vždy se sdržením a omlovám se.

S pozdravem
Tým Froothie

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
25.4.2017 16:05, před 8 lety


Helena Klimakova

Hodnocení:

Komentář: Stiznost byla vyresena, penize za zbozi vraceny. Komunikace spolecnosti Froothie UK byla velmi slaba, pokud se zakaznik sam nepripomina a nezada, jaky je status reklamace, tak ma pocit, ze snad se ani nic nedeje a nic se nevyresi.